Toon posts:

SNELSTE drivers op moment voor G400

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zeg... Nu ik widows ;) toch opnieuw ga installeren, wat is volgens mede-G400 verslaafden hiero de SNELSTE driver voor deze kaart (heb cely 400@570, dus geen SSE 3Dnow ofzo), welke turbogl is het snelst en kan ik het beste wel turbogl gebruiken? Ik speel bijna alleen maar Q3, occasionally FF8 of UT maar dat maakt dus niet uit... Thnx :)

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij gewoon de nieuwste, de 5.52. Ik weet niet of je daar de nieuwste turbogl overheen moet zetten. Wel weet ik dat die drivers net zo snel zijn als de 5.41 met tgl, maar er is sindsdien een nieuwe tgl uitgebracht, die ik nog nooit geprobeerd heb (ben niet zo'n hardcore gamer).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet het idee dat de nieuwste drivers het snelst zijn... En die nieuwe TurboGL zijn volgensmij ook langzamer... Kan iemand dit bevestigen? En welke drivers zijn het beste?

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01-2025
De nieuwe driver versie heeft geen echte snelheidswinst, echter hij haalt wel de graphic glitches uit UT en Q3A.

dus stick to 5.41

mzls

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Dat kan ik beamen :(
Ik had laatst de nieuwste 5.52 drivers erop gegooid en toen daalde mijn performance met 20 tot 25% :( :( :(
Ikke niet snap, dan maar wat meer glitches...

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
5.41 met originele TurboGL. Andere TGL versies werken niet met deze "oude" driver.

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Volgens mij was versie 5.30 sneller dan 5.41.
Toen ik 5.41 erop gooide ging UT ineens schokken, terwijl ik dat eerst niet had. Ook crashte hij een stuk vaker.

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Wat is dat nou weer voor een nickname?!?!?!?

(zie hierboven)
Pagina: 1