gekoppelde whats app ineens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag, Ik heb een vraag. Ik heb een iPhone die is opgestuurd aan apple ivm met schermreparatie. Nu heb ik een leentoestel iPhone van mijn zus, die ze zelf als reserve heeft. Echter krijg ik ineens ook haar whats app berichten te lezen. EN vise versa zij die van mij. Hoe kan ik dat uitzetten in whats app, en dat zij wel haar foto's e.d behoud. OM haar account te verwijderen is dus geen optie. Alleen wil ik graag whats app ontkoppelen van haar. Wie kan me hierbij helpen met tips. Alvast vriendelijk bedankt. Gr Sjoerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vaag verhaal, maar je kan toch gewoon WhatsApp verwijderen en opnieuw installeren met je eigen telefoonnummer?
Hoe oud is die iPhone/iOS versie eigenlijk? iOS 6 of 7 oid?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij, maar dat is wat ik op internet lees: Whatsapp gebruikt je 06-nummer als "username" en IMEI als "password". Het is dan ook raar dat je op de leentoestel dus appjes van/voor je zus ontvangt; neem toch aan dat jij je eigen SIM-kaart erin hebt zitten?

Desondanks, en het is een leentoestel, maar ik mag ook hopen dat je zus een backup heeft van haar iPhones? Zo ja, dan draait alles door op haar huidige/eigen toestel en lijkt het me misschien handiger dat je het leentoestel een factory-reset geeft en inlogt met je eigen account?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat heb jezelf gevonden ?

Ik kan wel heel verhaal typen, maar antwoord op berichten van van Max3400 en WAH zijn er nog niet.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel vd reacties. Ik heb whats app verwijderd, en vervolgens nieuw erop gezet. En uiteraard gebruik ik mijn eigen symkaart.Geen idee waarom ik idd de whats app van mijn zus te zien kreeg. Het is een iPhone 5s en ongeveer 2 jaar oud. Ook nog gebeld met Apple en die hebben meegekeken maar geen instellingen verkeerd zien staan. Dank vd reactie's nogmaals. Gr S