Suggesties aanschaf nieuwe co-op game

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• FlaaMindO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 16:17
Goedendag,

Toen ik nog niet samenwoonde en ik vaak bij mijn schoonouders over de vloer kwam speelde ik samen met mijn vriendin vaak LittleBigPlanet op de playstation.
Nu we samen wonen vroeg mijn vriendin of we niet Little big planet konden halen om af en toe weer samen te kunnen spelen.

Uitdaging is alleen dat ik een XBox One heb.

Weten jullie leuke co-op spellen die wel voor de xbone kunnen? ongeveer de zelfde moeilijkheidsgraad als de main story van littlebig planet en "vrolijk"

Mvg,

FlaaMindO

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:46

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ik heb een poos terug voor de PS3 ook naar games gekeken om samen met mijn vriendin te doen. De Lego-games vielen ons toen op. Uiteindelijk niet gedaan, maar de reviews etc. waren wel goed! Weet niet of die ook voor de Xbox te krijgen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Flimovic op 21-12-2017 13:37 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CatchEmAll
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:26
Mijn vriend en ik spelen ook redelijk wat co-op spellen.
Wij hebben jurasic world uit de Lego serie, is zeker leuk. De reeks Trine spellen bevallen ons ook goed.
Portal 2 is wat minder vrolijk en misschien wat lastiger maar ook een goed co-op spel.
Sonic all star racer is een race spel en dus heel wat anders maar zeker 'vrolijk' en een van onze favorieten.

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:53
Rocket League!

Leuk om te doen, cool om te leren.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• Yupiler
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-09 08:39
Cuphead, zit wel een flink aantal uren in. (tenminste als je een "gemiddelde" gamer bent).

Erg leuk om samen te doen!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:12
Verplaatst naar SPV

Cuphead lijkt me inderdaad een fantastisch voorbeeld. Wel lekker (ouderwets) pittig hoor ik :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• FlaaMindO
Portal 2 vind ik een erg leuke game en heb ik met mijn neef co-op uitgespeeld maar dit is net iets te moeilijk voor mijn vriendin. Cuphead van wat ik gezien heb ga ik mij erg vermaken maar niet als ik dat met mijn vriendin speel.
Lego games ga ik vanavond even naar kijken.
Is ray-man op de xbone wat?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ligt eraan wat voor games en hoe lang je wil spelen.

Gears of War heeft coop, Happy Dungeons & Happy Wars ook. State of Decay & Dead Rising.

Forza Horizon heeft ook allerlei coop.

Keuze zat.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:03

Sorbo

Uw hulp in huis!

Je hebt al een PS3 voor (ver) onder de 100 euro. De games kosten ook vrijwel niets meer. Is het niet leuk om, for nostalgia's sake, een PS3 aan te schaffen met LBP1/2/3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:40

Wom

Kan je http://www.metacritic.com/game/xbox-one/overcooked van harte aanraden :) Leuke lokale co-op in een vriendelijke setting.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlaaMindO
Sorbo schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:50:
Je hebt al een PS3 voor (ver) onder de 100 euro. De games kosten ook vrijwel niets meer. Is het niet leuk om, for nostalgia's sake, een PS3 aan te schaffen met LBP1/2/3?
Ik vind de controller van de PS niks als ik een console ga kopen zou ik eerder de switch halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:34

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

The Cave
Rayman Legends

Beide platformers die in coop kunnen, vooral Rayman is erg leuk.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlaaMindO
Overcooked heb ik gehaald voor de Xbone erg grappig leuk spel.
Rayman heb ik al voor haar gehaald lang geleden speelt ze ook regelmatig die ga ik maar eens co-op proberen.
The cae hou ik even in mijn achterhoofd.
Pagina: 1