Hallo,
Ongeveer een maand geleden heb ik de onderstaande build aangeschaft.
Helaas bleek ik na enkele dagen last te hebben van een beeldscherm dat steeds om de paar seconden een zwart scherm kreeg, dan weer aan ging en zo een aantal keer door totdat het scherm niet meer uitslaap stand ging. Het scherm ging niet uit, lichtje bleef branden.
Ik heb contact gehad met het bedrijf waar het scherm vandaan kwam en heb het terug gestuurd, zij konden niks vreemds vinden na enkele dagen testen.
Gisteren heb ik het scherm eindelijk terugontvangen, helaas bleek deze helemaal beschadigt door het transport.
Weer contact met het bedrijf, krijg nu het bedrag vergoed want een nieuw scherm is niet meer leverbaar.
Het scherm dat ik had was een 1440p scherm.
Op dit moment gebruik ik een 900p scherm, hier heb ik totaal nog geen bijzonderheden mee gehad met de bijhorende build.
Hier komen we dan op mijn vraag.
Heeft iemand tips voor mij waar op te letten bij een nieuw beeldscherm.
Zou het kunnen komen dat mijn videokaart geen 1440p scherm trekt?
Wat mag het beeldscherm gaan kosten?
Graag rond dezelfde prijs (+/-€350) als het scherm dat ik dus had aangeschaft, bedrag is nog oprekbaar als er goede redenen worden gegeven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Of ik ga kijken voor een 1080p scherm of een heel andere type 1440p scherm
Graag wel een 25inch scherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment gebruik ik mijn oude 900p scherm van asus, deze is denk ik al 8 jaar in mijn bezit en heeft nog geen enkele kuren gehad. Maar alle opties staan open.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik ideeën willen opdoen voor verschillende schermen en hier dan mijn keuze uit opmaken.
Het liefst natuurlijk voor ongeveer hetzelfde bedrag, mag eronder of erboven mits goede redenen.
Heb voor nu dit vergelijkbare scherm gevonden:
Edit: Oja pc wordt gebruikt om mee te gamen
Ongeveer een maand geleden heb ik de onderstaande build aangeschaft.
Helaas bleek ik na enkele dagen last te hebben van een beeldscherm dat steeds om de paar seconden een zwart scherm kreeg, dan weer aan ging en zo een aantal keer door totdat het scherm niet meer uitslaap stand ging. Het scherm ging niet uit, lichtje bleef branden.
Ik heb contact gehad met het bedrijf waar het scherm vandaan kwam en heb het terug gestuurd, zij konden niks vreemds vinden na enkele dagen testen.
Gisteren heb ik het scherm eindelijk terugontvangen, helaas bleek deze helemaal beschadigt door het transport.
Weer contact met het bedrijf, krijg nu het bedrag vergoed want een nieuw scherm is niet meer leverbaar.
Het scherm dat ik had was een 1440p scherm.
Op dit moment gebruik ik een 900p scherm, hier heb ik totaal nog geen bijzonderheden mee gehad met de bijhorende build.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K | € 409,- | € 409,- |
| 1 | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | € 185,- | € 185,- |
| 1 | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080 8G (rev. 2.0) | € 574,- | € 574,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 214,- | € 214,- |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 133,90 | € 133,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.773,74 | |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zilver, Zwart | € 389,90 | € 389,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 389,90 | |
Hier komen we dan op mijn vraag.
Heeft iemand tips voor mij waar op te letten bij een nieuw beeldscherm.
Zou het kunnen komen dat mijn videokaart geen 1440p scherm trekt?
Wat mag het beeldscherm gaan kosten?
Graag rond dezelfde prijs (+/-€350) als het scherm dat ik dus had aangeschaft, bedrag is nog oprekbaar als er goede redenen worden gegeven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Of ik ga kijken voor een 1080p scherm of een heel andere type 1440p scherm
Graag wel een 25inch scherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment gebruik ik mijn oude 900p scherm van asus, deze is denk ik al 8 jaar in mijn bezit en heeft nog geen enkele kuren gehad. Maar alle opties staan open.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik ideeën willen opdoen voor verschillende schermen en hier dan mijn keuze uit opmaken.
Het liefst natuurlijk voor ongeveer hetzelfde bedrag, mag eronder of erboven mits goede redenen.
Heb voor nu dit vergelijkbare scherm gevonden:
| 1 | Philips 258B6QUEB/00 Zwart | € 362,77 | € 362,77 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 362,77 | |
Edit: Oja pc wordt gebruikt om mee te gamen