Challenge: RAR bestand decrypten

Pagina: 1
Acties:
  • 630 views

• Stinkjanus
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-07 16:28
Beste Tweakers,

Ik heb in een ver verleden litecoins gekocht en de wallet opgeslagen in een rar bestand met een sleuteltje erop. Na er diverse jaren niets mee gedaan te hebben ben ik erachter gekomen dat die coins fors in waarde zijn gestegen en nu wil ik ze graag verkopen. Het probleem is echter: ik ben het wachtwoord van de wallet kwijt.

Ik heb geprobeerd om met een brute force tool het wachtwoord te kraken, maar omdat ik geen toegang heb tot krachtige computers duurt dat proces heel lang. Ik vroeg me dus af of er hier iemand is die de uitdaging aan wil gaan om een poging te wagen het wachtwoord te achterhalen.

Ik heb geen idee hoe lang het wachtwoord is, dus de kans is reeel dat het bijna niet te achterhalen is. Ik wil het echter heel graag een kans geven en ik denk dat ik hiervoor op het juiste adres ben.

Ik ben benieuwd!

Mvg,

Stinkjaus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Probeer het hier eens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik was heb ooit mijn goudstaaf verloren in een meer (overboord gevallen), en nu zie ik dat de goudkoers erg hoog staat.

Ik heb geen idee waar, dus de kans is reeel dat het bijna niet te achterhalen is. Ik wil het echter heel graag een kans geven en ik denk dat ik hiervoor op het juiste adres ben.
Zelfde verhaal en nog steeds niet gemeld wat ik al geprobeerd heb, en we vragen toch echt "Geef duidelijk en specifiek aan wat je al gevonden en geprobeerd hebt."

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• MSteverink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09 15:32
.

[ Voor 99% gewijzigd door MSteverink op 21-12-2017 11:24 ]

Verwijderd

Koop computerkracht op Amazon en doe het daar.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wij gaan je niet helpen bij het breken van beveiliging, niet in de laatste plaats omdat we op geen enkele wijze kunnen achterhalen of je inderdaad je eigen wallet aan het openbreken bent en niet eentje van iemand anders. En zelfs als we wél zouden helpen bij het kraken van beveiliging dan is dit een typisch gevalletje Kan iemand even...? en daar doen we hier ook niet aan. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.