Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Hij ziet er nog mooi uit ook...
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
of je kan natuurlijk je eigen maken, een grote ronde baan met een kerk in het midden
Verwijderd
dikke LOLOp donderdag 12 juli 2001 11:48 schreef Rude-e het volgende:
heb in de veronica gids gelezen dat ze bezig zijn met het traject amsterdam - leeuwarden.
of je kan natuurlijk je eigen maken, een grote ronde baan met een kerk in het midden
Maar Maastricht/Heerlen - Amsterdam is natuurlijk veeeeeel leuker, en langer
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
wat is precies de bedoeling van die sim?
Nou wat denk je nou zelf?Op donderdag 12 juli 2001 16:45 schreef franklin het volgende:
ik heb niets met treinen, maar wat ziet dit er vet uit zeg!!
wat is precies de bedoeling van die sim?
dit is wat een GA-sim bij vliegtuigen is. (militaire treinen zijn er zo weining tegenwoordig)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Hoe zit het met een panel? Weer die standaard acela shit?
Die heb ik wel denk ik, ga ik ff zoekenOp vrijdag 13 juli 2001 08:22 schreef 456 het volgende:
Als iemand een foto heeft van de cabine van een sprinter, ... , mail me ff aub!
Ik ga ze zometeen ff inscannen en naar je mailen, ok
(helaas zijn ze wel donker, maar filters zijn leuk
Verwijderd
edit/
loopt niet echt vloeiend op 1024x768x16
Win 2000, DX8a, Geforce 2GTS, Tbird 1200, 512Mb ram
Elect a clown, expect a circus.
Maar die trein zit er vet uit hoor ...
Maar als er inderdaad mensen zijn die een foto hebben van een sprinter aan de binnen kant wil die gene hem hier ff plaatsen.
En voor mensen die de sprinter willen Dl hier de link
http://www.microsoftsoftware.nl/trainsimulator/download.html
Het is gewoon een setup meer niet
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Meer mensen ervaringen?
Dat had ik ook in het begin WAt de F*ck mot ik met die treinenOp vrijdag 13 juli 2001 19:23 schreef HlpDsK het volgende:
Maar wat is er nou zo leuk aan treintjes?
Anders moet ik 't ook maar eens gaan proberen.
Maar nu weet ik wel beter Ik heb nu ook al 6 treinen extra er op staan
Zit nu ook tewachten op nederlandse route s .
dan is het echt helemaal af ......
dus ik zou zeggen koop hem en zie
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
zo dacht ik er ook over tot ik het voor het eerst speelde, ben niet meer weg te laan achter de comp.Op vrijdag 13 juli 2001 19:23 schreef HlpDsK het volgende:
Maar wat is er nou zo leuk aan treintjes?
Anders moet ik 't ook maar eens gaan proberen.
Slapende honden bijten niet
Verwijderd
Iemand die weet of mijn vid-kaart dit ook een beetje kan hebben?
Ja hoor dat loopt wel op jou PC ..Op vrijdag 13 juli 2001 20:48 schreef Gerwen het volgende:
Wow, deze ga ik ook zeker kopen, ziet er zeer wijs uit.
Ja hoor, die sim spellen vinden je processor vooral belangrijkOp vrijdag 13 juli 2001 20:48 schreef Gerwen het volgende:
Wow, deze ga ik ook zeker kopen, ziet er zeer wijs uit.
Dat heb ik ook al gevraagd in een andere topic dus zieOp zaterdag 14 juli 2001 00:58 schreef -AuTnoR- het volgende:
woh kewl die splinter waar kan ik die treinen mee maken lijkt me ook wel wat
[topic=183727]
want ik wil het zelf ook gaan doen maar kom er niet uit ...dus daarom deze vraag ook
GRIN daarom is het ook nog een BETA denk ik ..maar er zitten meer foutjes in hoorOp zaterdag 14 juli 2001 10:44 schreef ko9 het volgende:
Die Sprinter is echt wel vet!
Alleen de pantograaf mist nog
Verwijderd
Dit is niet helemaal serieus bedoeld ...
Hij gaat de IRM ook binnenkort maken. Maar er was meer vraag naar de 1200 (en logisch ook)Op maandag 16 juli 2001 13:59 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Waarom niet 'gewoon' de dubberdekker van NS
Verwijderd
hahaha dan ga ik die echt snel downloaden als die er isOp maandag 16 juli 2001 16:11 schreef cybernation het volgende:
Er is iemand bezig met de lijn Rotterdam CS - Hoek van Holland.... heb ook ergens gelezen dat er mensen bezig waren met de schiphol lijn....
zit er elke dag in.
39
HA HA HA dat bedoel ik ook met mij opmerking .. vind ze wel heel erg schoon zo ...Op maandag 16 juli 2001 14:51 schreef gbooster het volgende:
Toch vind ik de Sprinters nog niet helemaal echtKijk maar eens naar de Sprinters die rijden op de Hoekse Lijn: Ze zitten vol met graffiti ... Wie kan die er opmaken?
![]()
Dit is niet helemaal serieus bedoeld ...
Kom ze haast nooit zo tegen
Ik hoop er ok op dat er mensen zijn die de hoekse lijn aan het maken zijn want daar zit ik dus ook op tewachten
Maar dan moet hij wel lopen van H v H strand tot aan R dam CS
Ik woon zelf in Hoek van Holland en ga elke dag naar school in Schiedam, ik zit dus elke dag in zo'n sprinter (behalve als die NS weer eens te weinig matrieel heeft > SpitspendelOp maandag 16 juli 2001 16:57 schreef Blackhole het volgende:
[..]
HA HA HA dat bedoel ik ook met mij opmerking .. vind ze wel heel erg schoon zo ...
Kom ze haast nooit zo tegen( woon langs de hoekse lijn
(Vlaardingen OOST)
Ik hoop er ok op dat er mensen zijn die de hoekse lijn aan het maken zijn want daar zit ik dus ook op tewachten...
Maar dan moet hij wel lopen van H v H strand tot aan R dam CS
Het lijkt mij echt heel erg cool als de Hoekse Lijn er komt, echt super!
op www.train-sim.com?
Verwijderd
Ik ben nu bezig met de lijn Rotterdam- Hoek v. Holland. Aangezien ik nu vakatie hab is hij binnen een week klaar en zet hem op mijn side (travel.to/trainsimulator)
post by sebas
Verwijderd
Want kijk maar eens naar de org route's die zijn al heel groot hoor.
En als je na gaat dat de lijn van R dam naar H v H (strand)niet zo groot is maar wel heel veel omgeving nodig heeft.
Denk maar aan het binnen komen van Schiedam CS en R dam dan moet je toch rekening gaan houden met 200 mb (denk ik )
(PS voor de maker zet mijn huis er ook ff bij
En wat nog veeeel belangrijker is mijn EX baas
Maakt me niet zoveel uit, waar ik me drukker over maak: Zijn er servers die zoveel ruimte beschikbaar stellen?
Dat is niet onze zorg denk ikOp maandag 16 juli 2001 20:45 schreef 456 het volgende:
Nou en?
Maakt me niet zoveel uit, waar ik me drukker over maak: Zijn er servers die zoveel ruimte beschikbaar stellen?
Maar het is wel de vraag waar hij dat kan doen.
FTP site misschien ??
we zien wel.
Ik hoop dat er nu meer mensen komen die banen gaan maken want ik vind die standaard banen nu wel
Kan ze nu wel aardig uit mijn hoofd (vooral die van de US
Denk zelf van niet.Op maandag 16 juli 2001 20:56 schreef gbooster het volgende:
Ik vraag me af of ze zo veel details kunnen maken?
Want als je alles op die route nu al bijna gemaakt heb dan is dat wel heel snel .
Of het moet iemand van de NS zelf zijn die dat rondje elkedag maakt (
Maar ik denk dat je wel aardig in de buurt kan komen met wat je nu heb aan onderdelen hoor .
Maar ik hoop dat er nu ook eens gedacht wordt aan het verbetering van de st, namen op het perron zelf en de klokken die er hangen en wel de bekende Gele borden
Om dan maar niet tegaan praten over het echte dienstroster.
En om het helemaal af temaken werkende brug bij VLD Centrum.
Of wordt dat pas echt werkend bij MSTS 2 ????
Zou het hierop een beetje draaien?
Athlon 550Mhz
GeForce 2 MX
576mb ram
Nou? Het lijkt me echt zo'n gaaf spel...maar 150gld is een beetje een "dure grap" voor een spel dat vervolgens niet lekker draait...
In ieder geval de eerste nieuwe track die er aan komt.
Ik merk het wel op GoT als hij er is hoor ..:) of via een andere siteOp maandag 16 juli 2001 23:18 schreef 456 het volgende:
http://www.train-sim.com/dcforum/DCForumID3/1303.html
In ieder geval de eerste nieuwe track die er aan komt.
Verwijderd
gooi ff een random tijdschema er in
of dat je wel wil rijden maar er is
geen loc , conductuer of nog leuker de trein zit TE vol
Dan lijkt het meer op de huidige NS regeling.
Maar erg gaaf de nederlandse treinen..
Verwijderd
maar blijven de banen die er nu zijn nog steeds leuk?
gaat het niet vervelen als je steeds dezelfde baan gaat rijden?
Want die nieuwe banen schieten niet echt op
Alles gaat op den duur wennen .Op dinsdag 17 juli 2001 00:50 schreef Terr het volgende:
Ik ben toch van plan dit spel aan te schaffen
maar blijven de banen die er nu zijn nog steeds leuk?
gaat het niet vervelen als je steeds dezelfde baan gaat rijden?
Want die nieuwe banen schieten niet echt op
Maar er komen al een paar nieuwe banen aan dus zo n verveling zoal het niet gaan worden anders ga je zelf toch aan de slag met de Baan editor
Sja als dat ook nog ns zou kunnen, sta je even op Vlaardingen Centrum een kwartier vast, of bij Schiedam Nieuwland net na de brug (leuk als je naar school moet...)Op maandag 16 juli 2001 23:33 schreef jackal_nl het volgende:
Voor diegene die route's maken voor nederland :
gooi ff een random tijdschema er in
of dat je wel wil rijden maar er is
geen loc , conductuer of nog leuker de trein zit TE vol
Dan lijkt het meer op de huidige NS regeling.
Maar erg gaaf de nederlandse treinen..
Verwijderd
IK WIL DIT SPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(sorry voor het schreeuwen maar iedereen moet weten dat ik het spel wil hebben
Verwijderd
want als dit ingame is dan ist nog niet het downen waard:

1ste srceenie ziet er wel vet uit trouwens!
Van welke lijn is dit dan?Op dinsdag 17 juli 2001 09:17 schreef MrFreeman het volgende:
is dat eerste screenie ingame?
[afbeelding]
Dus dan ga ik het kopen van mijn zuurverdiende geldjes...
[edit]
En steve_jacks mag dan wel een kopietje van mij!
Putting the bit in Biton since 1997
Zet ff erbij waar je die vandaan heb en welke lijn het isOp dinsdag 17 juli 2001 09:17 schreef MrFreeman het volgende:
is dat eerste screenie ingame?
[afbeelding]
Kheb het plaatje eerder gezien op een Duitse site..... ik zal ff kijke..Op dinsdag 17 juli 2001 16:57 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Zet ff erbij waar je die vandaan heb en welke lijn het isPLZ
Tiz deze: Berliner "Wannseebahn"
Kijk hier maar eens bij de nieuwssectie
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
Die site heb ik gisteren ook bekeken maar viel me niet op dat hij daar bij stond kijk maar in een andere topic over die Loco s daar heb ik ook al een link gegeven naar die siteOp dinsdag 17 juli 2001 17:03 schreef DataCopy het volgende:
[..]
Kheb het plaatje eerder gezien op een Duitse site..... ik zal ff kijke..
Tiz deze: Berliner "Wannseebahn"
Kijk hier maar eens bij de nieuwssectie
Maar hij is niet voor MSTS
Verwijderd