Fractal Design Define R6

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:44

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Topicstarter
@willemdemoor

Naar aanleiding van mijn comment onder het artikel Yariva in 'reviews: Fractal Design Define R6 - Prijzige upgrade met of zonder... vroeg ik mij af je binnenkort tijd heb om de case er opnieuw bij te pakken en te kijken naar het negatieve punt "drivebays zijn alles of niets". Het klopt dat de drivebay functionaliteit vervalt, echter kan je met het monteren van het plaatje aan de rechterkant wel 2x 3.5" HDD's monteren. Hierdoor krijg je, naar mijn inzien, genoeg storage opties naast de waterkoeling functionaliteit die de kast biedt. In ieder geval meer dan de 2x 2.5" plaatsen op de PSU cover ;)

Alvast bedankt!

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Beste antwoord (via Yariva op 21-12-2017 21:07)

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Dank, ik heb een update toegevoegd en het cijfer een half puntje naar boven bijgesteld :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Dank, ik heb een update toegevoegd en het cijfer een half puntje naar boven bijgesteld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:44

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Topicstarter
Top! Zou zonde zijn dat de case hiervoor werd afgerekend. Verder uitstekende review!

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply