40 procent van Nederlanders deelt Netflix-account

Pagina: 1
Acties:

• Sethie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:04
@Verwijderd
In het artikel over de 40% die hun Netflix account deelt wordt gezegd dat het delen van een abonnement officieel alleen mag binnen een huishouden.

Nu heb ik daar destijds navraag over gedaan bij Netflix zelf, en hebben ze me op mail gezet dat het delen van je account geen probleem is.
Ook kan ik hierover niks terugvinden in de gebruiksvoorwaarden.
Heeft iemand hier een bron van Netflix zelf waar dit gesteld wordt?

[ Voor 6% gewijzigd door Sethie op 21-12-2017 08:36 . Reden: @ teveel ]

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:47
Je hebt een mail, wat wil je nog meer...

Feit is, als ze dat omdraaien, dan zijn ze ineens overal het mikpunt van negatieve reclame en krijgen ze heel Twitter, FB en niet te vergeten 9GAG over zich.

Ik deel het account binnen de familie, maar dat betekent wel dat het account op bv kotadressen en bij vriendjes wordt gebruikt. Hoe gaan ze dat tegen gaan zonder mensen onterecht af te sluiten.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:26

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Er staat niks over dat je niet mag delen buiten een huishouden, alleen dat je het wachtwoord niet mag bekend maken aan iemand anders dus als je inlogt voor de persoon waar je mee deelt is er niks aan de hand.

In mijn optiek maak je je druk om niks, als Netflix een account tot één IP (wat niet kan, je kan op je smartphone kijken, laptop dus of je nou thuis op je werk of op school zit dit is onmogelijk te controleren) gaat beperken laat die 40% Netflix vallen en is het zwaai zwaai, hoi <insert concurrent>

[ Voor 15% gewijzigd door 42dpi op 21-12-2017 08:48 ]

Si vis pacem, para bellum

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 12:41

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik dacht dat het ook niet was toegestaan, maar blijkbaar is dat wel. zoals ik al aangaf onder het artikels staan de meeste providers er zelfs heel positief tegenover zolang het binnen het gezin is.

Netflix is, zoals de meeste streaming providers, enkel gelimiteerd op stream. Het is misschien interessant voor tweakers om eens een achtergrond artikel te publiceren hoe het juist zit, net zoals time dit heeft gedaan. http://time.com/money/440...rd-sharing-federal-crime/

Ik denk dat andere Persgroep media dat met plezier zullen overnemen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat