In stadskanaal hebben ze Essent, maar internet via de kabel is er nog niet. Essent is ook gestopt met de aanleg van glazvezel, dus reken maar niet op @home binnen 2 jaar oid. ADSL kan ook nog wel even duren, omdat in Stadskanaal denk ik niet genoeg potentiele gebruikers zitten. Kortom: dat word inbellen!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
FUCK UP man, zit ik hier met Mxstream, denk ik ik gaat naar het het noorden naar @ home dus, gaat dat weer niet door!
DIT IS ECHT BELACHELIJK! ik gaat die verhuizing van mijn ouders echt Boy-cotten, of ik gaat vervroegd op kamers!
DIT IS ECHT BELACHELIJK! ik gaat die verhuizing van mijn ouders echt Boy-cotten, of ik gaat vervroegd op kamers!
Ik de stad Groningen kun je kiezen tussen @home en MxStream... Da's pas luxe...Op donderdag 12 juli 2001 00:25 schreef henri het volgende:
FUCK UP man, zit ik hier met Mxstream, denk ik ik gaat naar het het noorden naar @ home dus, gaat dat weer niet door!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
stadskanaal stond geloof ik in de planning voor mxstram als ik me niet vergis 4e kwartaal dit jaar of volgend jaar.
t is ene beetje vaag geregeld daar in oost groningen sommige dorpjes krijgen binnen no-time nog mx-stream anderen moeten lang wachten.. dat hele essent@home verhaal kun je idd wel vergeten.
t is ene beetje vaag geregeld daar in oost groningen sommige dorpjes krijgen binnen no-time nog mx-stream anderen moeten lang wachten.. dat hele essent@home verhaal kun je idd wel vergeten.
ik heb ook gehoord dat ze bij essent het aanleggen van glasvezel kabel bij ons in de buurt zouden stop zetten omdat de kosten van het aanleggen te hoog op zouden lopen.
Dus dat duurt nog wel ff hier in stadskanaal
Dus dat duurt nog wel ff hier in stadskanaal
Stadskanaal en ADSL, volgens ADSL Metacrawler:
Versatel
Helaas, het is nog niet bekend wanneer Versatel ADSL gaat aanbieden in uw buurt.
Cistron
Helaas, het is nog niet bekend wanneer Cistron ADSL gaat aanbieden in uw buurt.
Mxstream
Helaas, het is nog niet bekend wanneer Mxstream ADSL gaat aanbieden in uw buurt.
BaByXL
Helaas, het is nog niet bekend wanneer BaByXL ADSL gaat aanbieden in uw buurt
Alle bovenstaande bedrijven hebben hun postcode check tot eind 2001 ge-update, dus dit jaar zit er GEEN ADSL in voor Stadskanaal. Met heel erg veel geluk mischien in het 1e kwartaal 2002, maar dan heb ik het wel over heel erg veel geluk. De meeste andere bedrijven komen pas NA de KPN met ADSL op een centrale, en de planning voor heel 2001 is al bekend via de site van XS4All. Guess what: no Stadskanaal.
En dit van de @Home website:
De dienst @Home wordt nog niet aangeboden in uw postcodegebied. Indien u wel informatie over onze dienst wilt, vul dan het informatieaanvraagformulier in.
En als ik een bovenstaande posting moet geloven zit het er ook nog niet in voorlopig.
Inbellen, Verhuizen, of Afkicken dus.
Versatel
Helaas, het is nog niet bekend wanneer Versatel ADSL gaat aanbieden in uw buurt.
Cistron
Helaas, het is nog niet bekend wanneer Cistron ADSL gaat aanbieden in uw buurt.
Mxstream
Helaas, het is nog niet bekend wanneer Mxstream ADSL gaat aanbieden in uw buurt.
BaByXL
Helaas, het is nog niet bekend wanneer BaByXL ADSL gaat aanbieden in uw buurt
Alle bovenstaande bedrijven hebben hun postcode check tot eind 2001 ge-update, dus dit jaar zit er GEEN ADSL in voor Stadskanaal. Met heel erg veel geluk mischien in het 1e kwartaal 2002, maar dan heb ik het wel over heel erg veel geluk. De meeste andere bedrijven komen pas NA de KPN met ADSL op een centrale, en de planning voor heel 2001 is al bekend via de site van XS4All. Guess what: no Stadskanaal.
En dit van de @Home website:
De dienst @Home wordt nog niet aangeboden in uw postcodegebied. Indien u wel informatie over onze dienst wilt, vul dan het informatieaanvraagformulier in.
En als ik een bovenstaande posting moet geloven zit het er ook nog niet in voorlopig.
Inbellen, Verhuizen, of Afkicken dus.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Pagina: 1