Zwart scherm bij een Youtube filmpje...

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Locostyle
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-08-2023
Mijn vraag

Ik heb vandaag een nieuwe computer gekocht, vervolgens Windows opnieuw gedownload en de drivers erop gezet...

Daarna telkens als ik een YouTube Filmpje bekijk of muziek luister op het moment dat ik verder ga naar een volgend filmpje flikkert die even zwart het is alleen op het moment naar een volgend filmpje

Relevante software en hardware die ik gebruik
I7 8700k
1070 Zontac
Z370P - D3 moederbord

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verschillende dingen geprobeerd zoals andere kabels, vga, audio driver herinstalleren

Hopelijk kan iemand mij verder helpen..

Alle reacties

• Locostyle
http://www.gigabyte.co.nl...370P-D3-rev-10#support-dl

Hier staan alle drivers misschien iets wat ik over het hoofd heb gezien?

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:21
En hoe kom jij erbij dat dit niet gewoon normaal is?

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Zwart als in de achtergrond waar de player staat is zwart en zodra je een andere aan klikt hij dus eerst e.a. moet laden waardoor je de zwarte achtergrond ziet?...

Fixing things to the breaking point...

• Locostyle
Nog steeds geen oplossing, Windows opnieuw geinstalleerd nieuwe drivers en nog steeds last van :(
Telkens als ik een tablad open of afsluit of een spel opstart en afsluit word mijn scherm 1 seconde even zwart dan doet die het weer.

alles is gloednieuw en laten testen..

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:36

Dutch_Celt

Jollygood

Enige oplossing die ik hier zelf ooit voor gevonden heb is een aanpassing in het nvidia control panel.

Display > Adjust desktop color settings
Hier heb je de optie: 'Content type reported to the display'

Als ik deze van auto-select omzet naar b.v. full-screen video, lost dit het bij mij (tijdelijk) op.
Na elke driver update is dit wel iets wat steeds terug schiet naar 'auto'.

Waar dit hem verder in zit qua permanente oplossing ben ik ook nog niet achter.

[ Voor 9% gewijzigd door Dutch_Celt op 21-12-2017 17:01 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Locostyle schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:54:

alles is gloednieuw en laten testen..
Vandaag gekocht maar waarom kom je dan op GoT vragen ipv de verkoper hierop aan te spreken?

Kweenie maar als ik iets koop en dezelfde dag functioneert het niet naar wens, zoek ik gewoon contact met de verkoper om te vragen wat zij ervan denken/vinden en hoe het eventueel opgelost kan worden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Locostyle
MAX3400 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:05:
[...]

Vandaag gekocht maar waarom kom je dan op GoT vragen ipv de verkoper hierop aan te spreken?

Kweenie maar als ik iets koop en dezelfde dag functioneert het niet naar wens, zoek ik gewoon contact met de verkoper om te vragen wat zij ervan denken/vinden en hoe het eventueel opgelost kan worden.
Nou ik ben daar geweest en bij hun werkte het wel volgens hun dus ze kunnen er niks mee.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Locostyle schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:14:
[...]

Nou ik ben daar geweest en bij hun werkte het wel volgens hun dus ze kunnen er niks mee.
Heb je het zelf gezien dat het werkte? Heb jij thuis andere stroom uit het stopcontact?

Een PC met correcte drivers en settings, zal niet willekeurig op een andere lokatie volledig ander gedrag vertonen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Locostyle
MAX3400 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:16:
[...]

Heb je het zelf gezien dat het werkte? Heb jij thuis andere stroom uit het stopcontact?

Een PC met correcte drivers en settings, zal niet willekeurig op een andere lokatie volledig ander gedrag vertonen.
Ik heb het niet kunnen zien dat mocht niet in de mediamarkt... Ik denk nog steeds dat het iets kleins is met de drivers, of settings want het is af en toe en het begint me behoorlijk te irriteren

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 03:33
Neem het anders even op met je telefoon en upload het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MAX3400 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:16:
[...]

Groene stroom ook direct bij de MM gekocht :9

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1