Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Adapter blue tooth speaker kwijt, wat voor alternatief?

Pagina: 1
Acties:

• symbiotic
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14-09-2019
Ben mn adapter kwijt van mn House of Marley blue tooth speaker.
product: House of Marley Get Together

Wat voor alternatief zou ik kunnen gebruiken om hem op te laden?

Zou mn laptop adapter eventueel kunnen werken of een andere adapter, of kan de battery/speaker dan stuk gaan ?

Waar moet ik letter als ik een nieuwe bestel bij allekabels.nl ....5/12/15 Volt bijvoorbeeld

Alvast bedankt voor eventueel advies

[Voor 13% gewijzigd door symbiotic op 20-12-2017 20:41]

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:02
Op de achterkant staat heel duidelijk 15V, 1.5A...?

The devil is in the details.

• symbiotic
Ok, bedankt. Ja het gaat me meer om een alternatief wat eventueel bruikbaar is, Geen zin om een nieuwe te bestellen en wil de spealer ook nu gebruiken.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:02
Als je een andere adapter hebt met dezelfde waardes, die past, dan zou ik het gewoon proberen. Maar ik denk dat die kans vrij klein is.

The devil is in the details.

• symbiotic
Ik heb hier een 12v - 2 ampere adapter liggen, wat gebeurt er dan denk je ? kan het uberhaubt kwaad vraag ik me af ? Zoals je begrijpt begrijp ik niks van stoom en electriciteit :)

[Voor 40% gewijzigd door symbiotic op 20-12-2017 20:54]

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online
De fabrikant heeft waarschijnlijk een goede reden gehad om er een 15V adapter bij te doen in plaats van 12V.
Ik gok dat hij wel werkt met 12V, maar niet zal opladen. Of met hoge volumes misschien uitvalt of kapot gaat.

https://www.allekabels.nl...regelbaar-9-tot-24-v.html
Moet lukken hiermee. Even op 15V zetten en op de polariteit letten van het plugje.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True