Nieuwe Filter: Microfoon bij koptelefoons

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-06 00:28
Ik ben opzoek naar koptelefoon dus ik duik direct de Pricewatch in. Nou valt het mij op dat er geen filter is om te zoeken naar koptelefoons met microfoon. Zouden jullie deze filter toe kunnen voegen

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:32

g0tanks

Moderator CSA
Als je specifiek naar gaming headsets opzoek bent hebben vrijwel alle producten in categorie: Gaming headsets een microfoon.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
Nee, het gaat om gewone headsets voor gebruik bij een telefoon. Verder mis ik ook bij "koptelefoon type" de optie om te kiezen voor oorbeugel (haakjes om de koptelefoon om het oor te hangen).

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:51

Mooijekind

Manager Product Content
Qua microfoon ga ik even naar kijken. Ik zie dat deze inderdaad ontbreekt en wel vaak wordt aangeboden bij in-ears.
Voor koptelefoon type bespreken we alleen de manier waar de schelp zit, niet hoe deze bevestigd is.
Met een oorbeugel kan namelijk zowel in-ear , normaal als on-ear zijn.
Dit zou dus een compleet nieuwe spec moeten worden en ook daarvoor zou ik research moeten doen of we dit van alle modellen wel goed aangeleverd krijgen.
Ik zal hier naar gaan kijken maar dat wordt in 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
Beste product manager,

Kun je een update geven van deze feature request? Staat deze feature request nog op de backlog of is deze gesneuveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:01
fyi: Ik mis deze filter ook
Pagina: 1