De G400 MAX!!! Mooie kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-06 11:01
Hallo,

Ik heb veel goede reviews gelezen over de Matrox G400 MAX, ik ben erg te spreken over deze kaart. Het is een snelle kaart, en deze kaart heeft de beste beeldkwaliteit van het moment, en hardwarematige ondersteuning voor DVD. Maar de laatste tijd hoor ik veel slechte dingen over deze kaart, en met name hier op tweakers.net. Dus mijn vragen zijn:

[geintje]Is deze kaart van hetzelfde betrouwbare niveau als de Voodoo Banshee?[/geintje]

[b]Nu even serieus:[/b]

Wat ik graag wil weten is:
Wat zijn de nadelen en de minder leuke kanten van deze kaart? En daarmee bedoel ik dingen als Openglsupport, win2kdrivers, dualheadfunctionaliteit etc.

Kan deze kaart ten volle benut worden op het nieuwe MSI K7 Pro bordje? Daarmee bedoel ik of de chipset die erop zit geen problemen zal geven met de turbogl drivers van de g400 max.

Bij voorbaat dank voor jullie tips/antwoorden.

Hoi!

BansheeBoy Se ;)

:{ ²

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Als ik jou was zou ik kijken of je nog ergens een Voodoo Banshee kan krijgen want dat zijn pas echt goeie kaarten !!
>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
De laatste drivers van Matrox hebben probs met die viatech chipset, maar dat geeft niet want dat zijn sowieso slechte/langzame drivers.

Verder reest die kaart met de TurboGL (maakt niet uit welke versie) harder door z'n benchmarks dan een TNT 2 ultra dus dat zit wel snor. Dual head werkt nu ook gewoon in win2k.

Verwijderd

Zeer zeker voor DH en misschien voor een iets beter beeld een G400(MAX).
Voor iets hogere framerates(behalve boven de 1280) compatibiliteit(lees de G400 Games FAQ maar eens en zie ReVolt bijvoorbeeld) en een lagere prijs een TNT2U.

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
W8 even op de G450 of de G800 als je hem gaat kopen.

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)