Goedendag tweakers
Ik hoop dat ik deze vraag stel in de goede categorie
Ik heb zojuist een dmca mail ontvangen van vypervpn dat zij gesommeerd zijn voor het downloaden van copyrighthoudend content. Echter heb ik de mail doorgestuurd gekregen met de eis dat ik per direct stop met het downloaden van zulk soort content
Nu vroeg ik mij af hoe zij weten dat ik dit gedaan heb. Er staat namelijk groot op de website dat er geen logs bijgehouden wordt.
Dus kan iemand mij uitleggen hoe dit precies zit?
Ik hoop dat ik deze vraag stel in de goede categorie
Ik heb zojuist een dmca mail ontvangen van vypervpn dat zij gesommeerd zijn voor het downloaden van copyrighthoudend content. Echter heb ik de mail doorgestuurd gekregen met de eis dat ik per direct stop met het downloaden van zulk soort content
Nu vroeg ik mij af hoe zij weten dat ik dit gedaan heb. Er staat namelijk groot op de website dat er geen logs bijgehouden wordt.
Dus kan iemand mij uitleggen hoe dit precies zit?
En ja ik ga niet schijnheilig zijn en ontken ook niet dat ik dit gedaan heb. Alleen het aparte vond ik dat zij beweren geen logs bij te houden. Maar vervolgens wel weten dat ik dit geweest was.This is a Notice of Copyright Infringement.
The Copyright Agent for a copyright holder has notified Goldenfrog that you, or someone using your account, have allegedly infringed their copyright. Please stop immediately.
Transferring copyrighted material using Goldenfrog's service without permission of the copyright holder subjects your account to immediate cancellation or suspension of service.
When signing up for the Goldenfrog service you agreed to our Terms of Service. Please review the Goldenfrog Terms of service at the following URL:
https://www.goldenfrog.com/terms-of-service
Your access to the service has been placed under a temporary suspension. To unsuspend your account, visit the following URL to acknowledge the Goldenfrog Terms of Service and affirm that you will not illegally transfer any further copyrighted material:
https://www.goldenfrog.com/account/dmca_affirmation
Your service will remain under temporary suspension until affirm that you will not illegally transfer any further copyrighted material. Should you fail to make this affirmation within three days from the date of this e-mail, Goldenfrog reserves the right to cancel your account without further notice.
[ Voor 59% gewijzigd door Jboy1991 op 20-12-2017 16:41 ]