Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _stijn
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12-03-2021
Hallo,

Ik ben op dit moment aan het twijfelen om een tweedehands tv aan te schaffen. (LG OLED55B6V) De prijs van deze tv is erg aantrekkelijk (50% goedkoper), maar dit komt om dat er een klein vlekje onderaan de tv zit. Het is erg klein en je hebt er weinig last van tijdens het kijken.

Waarschijnlijk is het vlekje onstaan doordat er te hard op het scherm is gedrukt, maar dit is niet zeker. Mijn vraag is: Is er een kans dat deze vlek uit gaat groeien tot een grotere vlek, of is deze kans zeer klein.

Dit is de vlek: https://imgur.com/a/oZ1x2

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:01
Ik zou me er niet aan wagen, dit soort schade valt ook niet onder garantie. Daarnaast zou ik mij er flink aan gaan storen, doordat je het zelf weet zal het altijd opvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hier heb ik nog niet eens 100 euro voor over, die plek is genoeg om mijn totale kijkervaring te verpesten (het is echt geen klein plekje overigens)

[ Voor 34% gewijzigd door Farabi op 20-12-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

50% goedkoper dan.... dan wat?
Ik zou me er niet aan wagen, maar als je een erg goede deal kan krijgen.
Let wel op de OLED55C7V serie (2017 model dus) is al vanaf 1500 verkocht ik zou pas iets gaan overwegen als je minder dan het helft daarvan zou betalen

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:59
Ik sluit me aan bij @Lumics, daarnaast is de kans groot dat LG eventuele andere garantieaanspraken die niets met deze schade te maken hebben zal afkeuren en deze schaden als excuus gebruiken.

Je kan beter het geld wat deze tv moet kosten in je spaarpotje houden en in het voorjaar een 55C7V kopen. Dan heb je de voordelen van het 2017 paneel en kan je de tv naar alle waarschijnlijkheid voor rond de 1200 euro kopen. Veel verder zal de 55C7V niet in prijs gaan zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _stijn
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12-03-2021
Bedankt voor de reacties!
Pagina: 1