Sinds ik twee netwerk kaarten in mijn pc heb gedaan loopt ie telkens vast zodra ik nix doe. Als ik een game speel dan gaat het wel goed en loopt ie niet vast. En ik heb ook sinds kort 655 md ram er in en ik heb winme geinstalleerd. Graag jullie advies alvast bedankt.
Verwijderd
Iets meer info is natuurlijk wel handig (mobo, rest van de kaarten etc etc). Maar het zal hoogstwaarschijnlijk wel een intr. sharing conflict zijn.
Kijk zijn sig eensOp donderdag 12 juli 2001 00:05 schreef Misser het volgende:
Iets meer info is natuurlijk wel handig (mobo, rest van de kaarten etc etc). Maar het zal hoogstwaarschijnlijk wel een intr. sharing conflict zijn.
Ik eerderOp donderdag 12 juli 2001 00:09 schreef ajax4ever het volgende:
Zie sign
Verwijderd
Het is algemaan bekend dat 2 netwerkkaarten in 1 computer problemen geeft. Zeker als het om dezelfde chips gaat (2 van die realtech chips bijvoorbeeld), die maken vaak gebruik van de zelfde stukken geheugen.
verder 655 md geheugen
512+128+8+4+2+1 koel hoop geheugenbankjes heb jij.
of als het 656 is 512+128+16 hoe kom jij dan aan een 16 mb reepje.
verder 655 md geheugen
512+128+8+4+2+1 koel hoop geheugenbankjes heb jij.
of als het 656 is 512+128+16 hoe kom jij dan aan een 16 mb reepje.
Verwijderd
uhm MB
niet MD
nou ja, k denk dat het weer eens aan ME, als je nou eens Win2k probeert (dan zit je wel met je spelle)
ik heb een win2k prof servertje met 3 netwerk kaarte (realtek allemaal) zonder probleme
en wat zit er op de netwerk kaart (eentje voor kabel andere voor netwerk ofzo?)
Amd 1,2 ghz @ 1,4 ghz Op Abit k7ta Met 640 mb geheugen (133 mhz dane elec) en Geforce2 gts en 1x maxtor 20gb ata100 en 1x Wdc 30gb ata100 en Sblive en labtec 4620 boxen(beste aankoop ooit) 12x dvd speler 12 x writer lite on.En oja 21'' eizo monitor
is het nou 655 of 640 ?
nou ja, k denk dat het weer eens aan ME, als je nou eens Win2k probeert (dan zit je wel met je spelle)
ik heb een win2k prof servertje met 3 netwerk kaarte (realtek allemaal) zonder probleme
Amd 1,2 ghz @ 1,4 ghz Op Abit k7ta Met 640 mb geheugen (133 mhz dane elec) en Geforce2 gts en 1x maxtor 20gb ata100 en 1x Wdc 30gb ata100 en Sblive en labtec 4620 boxen(beste aankoop ooit) 12x dvd speler 12 x writer lite on.En oja 21'' eizo monitor
is het nou 655 of 640 ?
665MB geheugen? Moet da niet 640 of zo zijn? 2x256 + 1x128 
Sorry, lees nu pas je sig...
Sorry, lees nu pas je sig...
You can't have everything. Where would you put it?
Zal wel 640 zijn. Maar 640*1.024=655 vandaar
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
klap klapOp donderdag 12 juli 2001 00:33 schreef tweakerbee het volgende:
Hoera. Applaus voor terw_dan
maar ff ontopic:
WinME suckt gewoon, ik heb pas van heel weinig mensen gehoord dat alles stabiel loopt met ME, dus gooi er gewoon 98 op dan...
WinME suckt gewoon, ik heb pas van heel weinig mensen gehoord dat alles stabiel loopt met ME, dus gooi er gewoon 98 op dan...
Verwijderd
Heb hier twee NIC's (realtek) in een PC zitten. Onder win98 werkte alles perfect, winME wilde gewoon niet werken met twee NIC's.
Nu werk ik onder win2k en dat werkt ook gewoon. Ik zou niet weten waarom twee NIC's problemen zouden geven, dan zou niemand zijn inet kunnen delen, en dat zijn er hier toch een hoop.
Ik denk dus dat je idd. het beste ME kan vervangen door win98 of win2k. En de spellen van nu draaien (bijna) allemaal onder win2k, zeker met sp2.
Nu werk ik onder win2k en dat werkt ook gewoon. Ik zou niet weten waarom twee NIC's problemen zouden geven, dan zou niemand zijn inet kunnen delen, en dat zijn er hier toch een hoop.
Ik denk dus dat je idd. het beste ME kan vervangen door win98 of win2k. En de spellen van nu draaien (bijna) allemaal onder win2k, zeker met sp2.
Verwijderd
ik ben met je eens dat als`i w2k installd van een hoop probleemen af is en games draaien onder 2k heerlijk hoor als je alle udates draait en als je de via cs hebt de 4in 1 installd ,,,, leekah man gewoon ff tryen suc6Op donderdag 12 juli 2001 00:12 schreef DJ_PP het volgende:
uhm MBniet MD
is het nou 655 of 640 ?
Pagina: 1