Op een externe scherm worden zwarte balken weergegeven als ik met een vga kabel hem aan de laptop aansluit. Als ik dan naar de scherminstellingen ga zie ik dat hij niet op de juiste resolutie staat. In het lijstje wordt ook niet de juiste resolutie meer weergegeven(1080p), maar alleen lagere resoluties. Het gekke is dat als ik een andere laptop er op aan sluit ik wel weer een juiste resolutie krijg. Als ik dan weer de vorige laptop aansluit doet het scherm het wel weer goed en zie je in de instellingen dat hij weer op full hd staat. Is er iemand die snapt wat er mis gaat en hoe ik dit kan oplossen?
Drivers in orde?
Maar voordat we met allemaal opties komen, wat heb je zelf gedaan om het probleem op te lossen?
Maar voordat we met allemaal opties komen, wat heb je zelf gedaan om het probleem op te lossen?
Probeer het volgende:
YouTube: Fix Screen Resolution Problem in Windows 10
YouTube: Fix Screen Resolution Problem in Windows 10
Dit is wel een erg karige en vooral weinig specifieke topicstart.
- welke laptop exact?
- wat voor video adapter zit erin?
- welke driverversie daarvoor is geladen?
- wat is de native resolutie van het interne scherm van de laptop?
- probeer je het bureaublad te klonen of uit te breiden?
- op exact welk scherm probeer je het aan te sluiten?
- met welke laptop gaat het wel goed?
- welke laptop exact?
- wat voor video adapter zit erin?
- welke driverversie daarvoor is geladen?
- wat is de native resolutie van het interne scherm van de laptop?
- probeer je het bureaublad te klonen of uit te breiden?
- op exact welk scherm probeer je het aan te sluiten?
- met welke laptop gaat het wel goed?
[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 21-12-2017 23:59 ]
Oslik blyat! Oslik!
Dan niet. Moge duidelijk zijn dat we je zo niet kunnen helpen. Als je een karige, inzetloze vraag dumpt en dan niet de moeite neemt om te lezen en antwoorden op hoe mensen daarop reageren ga je geen oplossingen vinden. Dit topic heeft hoegenaamd geen zin zo. Dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.