Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe computer kantoor - 2 schermen (1k)

Pagina: 1
Acties:

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 10:05
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Heb een e-com bedrijf en ben op zoek naar ene nieuwe PC (ivm verhuizing van thuis naar kantoor). Het zwaarste programma wat ik gebruik is Photoshop. Daarnaast gebruik ik Skype, Office, Spotify en vooral veel internet met de nodige tabs open.

Voornamelijk dus surfen/mailen/skype. Af en toe gebruik ik Photoshop.

Het is voor mij wel een must dat er twee schermen zijn. Hier werk ik al jaren mee en met 1 kan ik niet lekker werken. Qua grootte lijkt me 24"+ prima.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Rond de 1k is prima, wat hoger of lager geen probleem.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Nee niks.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Een videokaart die twee schermen ondersteund is een eis. Verder weinig eisen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

In het verleden met Dell gewerkt en daar had ik wel goede ervaringen mee. Over HP hoor ik mindere verhalen. Maar sta open voor het meeste.

Met het bedrijf Azerty heb ik mindere ervaringen dus liever ergens anders.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Maakt niet zoveel uit.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Standaard instellingen/

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Ik heb niet echt een goed idee welke specs mijn systeem moet hebben voor de toepassingen waarvoor ik het wil gebruiken.

Ik zoek gewoon een systeem waar ik de komende 5 jaar mee aan de gang kan. Verder weinig eisen.

• SilencMol
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-11 18:08
Als ik dit zo lees, zoek je een prebuild. Met 2 monitoren voor +- €1000.

Welke resolutie monitoren? 1080P, 1440P, 4K? Of één 4K met één 1080P?
één widescreen monitor?

[ Voor 16% gewijzigd door SilencMol op 20-12-2017 13:39 ]

• Drazzic
SilencMol schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:36:
Als ik dit zo lees, zoek je een prebuild. Met 2 monitoren voor +- €1000.

Welke resolutie monitoren? 1080P, 1440P, 4K? Of één 4K met één 1080P?
één widescreen monitor?
Klopt inderdaad. Prebuild graag.

Momenteel heb ik 1 scherm recht voor mij en 1 meer aan de zijkant. Die recht voor mij wil ik sowieso widescreen.

Qua resolutie is dat allemaal prima, doe niet heel veel speciaals in Photoshop. Meer resizen van afbeelden en wat andere kleine taken.

• SilencMol
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-11 18:08
Googlen naar kant en klaar pc, processor 8xxx series, dedicated videokaart aangeraden.
Bepaalde sites kun je ook een pc samenstellen en laten bouwen, je kunt op het forum kijken naar topics van andere voor builds.

ALTERNATE Thunderstorm GM800, Complete-PC
Overkill waarvoor je het wilt gebruiken. Maar goeie pc voor €1000

Kan zo niks vinden voor minder met decent specs.

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 17:18

Sweatleek

404: Member Not Found

SilencMol schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:10:
ALTERNATE Thunderstorm GM800, Complete-PC
Overkill waarvoor je het wilt gebruiken. Maar goeie pc voor €1000
:z pc met een focus op game juist. een betje intel HD kan wel 2 schermen ondersteunen. Anders een simpel kaart met DP is al meer dan voldoenden.

Deze is veel beter en je houd nog iets over
pricewatch: Medion Erazer P3609 D

wats next ? een super computer aanraden voor iemand die minecraft wilt spelen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Sweatleek op 20-12-2017 14:24 ]

confused reality

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-11 17:15
Laat het dan bouwen door een tweaker o.i.d. Zeker niet minder, wel een stuk goedkoper. Ik denk ook niet dat je een dedicated GPU nodig hebt voor photoshop. Mijn vader heeft een webshop en heeft ook een setup met 2 schermen. Even kijken of ik zo zijn lijstje uit mn hoofd weet:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Pentium G4600 Boxed€ 73,-€ 73,-
1MSI B250I GAMING PRO AC€ 99,-€ 99,-
1Fractal Design Define Nano S Zwart€ 58,78€ 58,78
1Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB€ 165,50€ 165,50
1Seasonic G-series 360 watt€ 56,95€ 56,95
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 87,-€ 87,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 540,23

Zoiets was het. Je kan opteren voor een veel goedkopere build als je een gewone kast koopt, geen MITX bordje en kast scheelt kosten. Verder weet ik niet hoeveel opslag je nodig hebt. €1000 is in ieder geval meer dan je nodig hebt voor jouw taken.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:03
https://www.creoserver.co...0-24ghz-six-core-16gb-ram

Six core, 16GB geheugen, 1TB disk. Koop er een SSD bij en 2 Dell schermen en klaar ben je.

EU DNS: 86.54.11.100

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-11 22:32

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Zoals ik het lees wil de TS een pc met 2 monitoren voor 1000 euro, please correct me if i'm wrong :)

Dan zit je eerder rond een 400 - 500 euro voor de pc zodat je nog genoeg kan uitgeven aan 2 fatsoenlijke monitoren.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-11 17:15
Yariva schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:26:
Zoals ik het lees wil de TS een pc met 2 monitoren voor 1000 euro, please correct me if i'm wrong :)

Dan zit je eerder rond een 400 - 500 euro voor de pc zodat je nog genoeg kan uitgeven aan 2 fatsoenlijke monitoren.
500-600 euro aan 2 1080p monitoren die niet voor gaming gebruikt worden? Zijn wel erg pittige schermpjes die je in gedachte hebt.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-11 22:32

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

untflanked schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:45:
[...]

500-600 euro aan 2 1080p monitoren die niet voor gaming gebruikt worden? Zijn wel erg pittige schermpjes die je in gedachte hebt.
Tja als je 8 uur op een dag naar een monitor staart heb ik liever iets goeds staan dan iets waar je hoofdpijn van krijgt :) En daarnaast kan je nog een mooie pc in elkaar knutselen voor 500 euro met SSD, quad core etc.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• Drazzic
Yariva schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:26:

Haha ja heb er niet zoveel verstand van. Is meer max. 1000.

Als het voor 500 kan ook prima.

Thanks so far, zal het eens bekijken.
Pagina: 1