Mijn vraag:
- Wat voor SSD zit er in een Latitude 5580-8RDWV?
Relevante software en hardware die ik gebruik
- n.v.t.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb met de leverancier van dit apparaat gesproken en die heeft geen flauw idee of het een normale 2,5" SSD is, of een M2 variant
Deze vraag heb ik met oog op het bestellen van deze laptop voor een medewerker.
Het type dat ik heb gevonden heeft "maar" 128GB opslag (SSD) en wil dus weten wat de upgrade mogelijkheden zijn. Ik weet dat er een M2 slot in zit, maar de vraag is: is dat slot in gebruik?
Heb nog genoeg 500GB HDDs liggen voor laptops, dus indien het een M2 SSD is kan ik dat makkelijk regelen.
Indien het een normale 2,5" SSD is vindt ik het zonde om dit type te bestellen, om daarna de SSD eruit te halen, vervangen voor normale HDD en dan ook nog een M2 ssd aanschaffen.
Hopelijk heeft iemand dit exacte type en is het antwoord makkelijk te vinden!
- Heb gegoogled
- Notebookreview gekeken
- Dell gekeken
- Hardware.info gekeken
- Specs op Tweakers gekeken
Nergens inhoudelijk info te vinden wat voor SSD in dit ding zit
Edit: Product niet gekoppeld, en lijkt nu niet meer mogelijk te zijn!
- Wat voor SSD zit er in een Latitude 5580-8RDWV?
Relevante software en hardware die ik gebruik
- n.v.t.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb met de leverancier van dit apparaat gesproken en die heeft geen flauw idee of het een normale 2,5" SSD is, of een M2 variant
Deze vraag heb ik met oog op het bestellen van deze laptop voor een medewerker.
Het type dat ik heb gevonden heeft "maar" 128GB opslag (SSD) en wil dus weten wat de upgrade mogelijkheden zijn. Ik weet dat er een M2 slot in zit, maar de vraag is: is dat slot in gebruik?
Heb nog genoeg 500GB HDDs liggen voor laptops, dus indien het een M2 SSD is kan ik dat makkelijk regelen.
Indien het een normale 2,5" SSD is vindt ik het zonde om dit type te bestellen, om daarna de SSD eruit te halen, vervangen voor normale HDD en dan ook nog een M2 ssd aanschaffen.
Hopelijk heeft iemand dit exacte type en is het antwoord makkelijk te vinden!
- Heb gegoogled
- Notebookreview gekeken
- Dell gekeken
- Hardware.info gekeken
- Specs op Tweakers gekeken
Nergens inhoudelijk info te vinden wat voor SSD in dit ding zit
Edit: Product niet gekoppeld, en lijkt nu niet meer mogelijk te zijn!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2017 12:11 ]