Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Google contacten managen/updaten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een online systeem om mijn contact personen te managen en te updaten.

De afgelopen jaren heb ik al mijn contact personen in Google Contacts gezet, met gevolg dat het nu een grote rommel is geworden.

Waar ik naar opzoek ben is een systeem waar ik deze lijst in kan uploaden/importeren.
Dit systeem stuurt dan een mail/sms/whatsapp naar de contactpersoon, dat hij/zij naar een (beveiligde) link kan gaan en daar zijn persoonlijk gegevens kan updaten/aanvullen.
deze gegevens kan ik dan weer downloaden in Goole Contacts, of nog mooier een directe link.

Ik ben hier al maanden naar opzoek maar heb niks gevonden, kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die dit zoekt en dat daar nog niks voor is.

Wie kan me helpen???
Bedankt !!!

Alle reacties

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:50:
Waar ik naar opzoek ben is een systeem waar ik deze lijst in kan uploaden/importeren.
Dit systeem stuurt dan een mail/sms/whatsapp naar de contactpersoon, dat hij/zij naar een (beveiligde) link kan gaan en daar zijn persoonlijk gegevens kan updaten/aanvullen.
Niet om het een of ander, maar de eerste die mijn contactgegevens aan derden geeft en vervolgens gaat verwachten dat ik dat online ga aanpassen, verwijder ik direct uit mijn contacten!
Wat zou je er zelf van vinden als 300 verschillende personen je 300 verschillende links sturen waar je 300 keer je gegevens mag updaten?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 14:01
Welkom op GoT
Dit forumdeel is VRAAG en AANBOD, niet VRAAG en ANTWOORD. ;)

Vandaar een schopje naar CSA.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Als ik een mail / brief / appje / sms krijg met een wijziging voer ik deze direct in in mijn Outlook / iPad / telefoon (is allemaal in-sync). Dit heet discipline. Met Google kan dit natuurlijk ook.
Als ik geen mail / brief / appje / sms krijg met een wijziging - terwijl er wel iets wijzigt, vindt het contact het blijkbaar niet zo belangrijk om mij ervan op de hoogte te stellen. Soit.

Eens in de zoveel tijd loop ik er kritisch doorheen en verwijder die contacten waar ik nooit contact mee heb. Datzelfde in facebook etc.

[ Voor 27% gewijzigd door Witte op 20-12-2017 11:56 ]

Houdoe