Ark Server non dedicated

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:20

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb sinds kort ARK gekocht voor de Xbox One en zit met een probleem, als ik in het main menu naar Join/Host ga kan ik een non dedicated server opstarten om met me vrienden te spelen in me eigen single player world maar:

- Hoe maak ik de server friends only? elke keer als ik aanvink private match kunnen mijn vrienden via een game invite niet joinen. We spelen nu zonder private match aan en hebben telkens vreemde die joinen, dit is uitermate vervelend.

- Is er een manier om de server instellingen zoals XP of dino spawn ect. op te slaan die je links in beeld aanpast? Elke keer als ik die hele lijst heb aangepast naar me eigen hand en na een paar uur spelen weer terug ga naar het main menu zijn al die instellingen weer standaard en kan ik alles opnieuw gaan aanpassen.

Hopelijk kan iemand mij helpen met het beantwoorden van deze vragen,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-06 19:20
Makkelijkst is om een wachtwoord op de server te zetten en die te delen aan je vrienden.

zie: https://survivetheark.com...erver-settings-explained/

Verder zie ik als tip:

To add people to the server, have them add the ServerBone's gamertag as a friend, then add them back from the ServerBone. I use the Smartglass App to do several at a time.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:20

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wylana schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:00:
Makkelijkst is om een wachtwoord op de server te zetten en die te delen aan je vrienden.

zie: https://survivetheark.com...erver-settings-explained/

Verder zie ik als tip:

To add people to the server, have them add the ServerBone's gamertag as a friend, then add them back from the ServerBone. I use the Smartglass App to do several at a time.
Ja als ik een non-dedicated aanklik en dan een Server name + Password invoer en host , kan ik mijn vrienden niet via een game invite laten joinen vanwege een connection error & als hun in het main menu op join ark klikken en op mijn server naam zoeken vinden ze hem nooit.

Als ze hem onder Join ark nou konden vinden

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 710653

<knip>
Er is een centraal topic over Ark waar je vragen kunt stellen en je kunt in dit subforum Problemen en vragen een eigen topic starten. Nu kaap je iemand anders topic met een ander onderwerp :)

[ Voor 74% gewijzigd door Grotman op 08-02-2018 09:27 ]