Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packetloss
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Packetloss

voor system specs, zie profiel

Topicstarter
Graag deel ik de volgende ervaring, die blijkbaar niet alleen ik heb.

Samsung heeft voor zes modellen wasmachines die AddWash (was toevoegen nadat het prorgamma gestart is) hebben, een actie lopen van 1 juli 2017 t/m 31 december 2017 om 3 jaar extra garantie te krijgen, bovenop de standaard 2 jaar garantie. Recent heb ik de WW12K8402OW (PW) aangeschaft, die het prima doet.

Wat blijkt na aanschaf: het is niet mogelijk om online de gratis 3 jaar extra garantie te claimen! Dit blijkt al sinds in ieder geval augustus van dit jaar te spelen. De oorzaak? Een knop "volgende stap" weigert naar de volgende stap / de volgende pagina te gaan. Meerdere mensen hebben dit geprobeerd met verschillende browsers vanaf verschillende IP-adressen, met en zonder adblockers: geen resultaat, er gebeurt niks.
De pagina waarop mensen hun verlengde garantie kunnen claimen is https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/74SABZ46K4PNR/ .

Op het forum van Samsung regent het klachten: https://eu.community.sams...op-wasmachine/td-p/255189
Het feit dat iets stuk is op een webpagina kan gebeuren, maar het feit dat dit minimaal 4 maanden al speelt en dat wanneer mensen vervolgens op papier(!) hun aanvraag moeten doen en dan geen reactie krijgen (ene danny schrijft: "Ik heb de formulieren inmiddels enkele maanden geleden opstuurd mbt garantieverlenging, maar tot op heden geen reactie of bevestiging mogen ontvangen. Wanneer en hoe krijg je terugkoppeling over de garantieverlenging") vind ik niet duiden op het serieus nemen van hun klanten door Samsung.

fileserver: Intel Core i5-6600T op ASRock Z170 Extreme6 met 6 keer WD Red WD40EFRX 4TB en Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 13:18
Dat is inderdaad niet helemaal netjes. Echter, wat wil je precies met deze post? Heb je een vraag? Wat is precies je bedoeling? Als ik het topic zo leest zijn ze er wel degelijk mee bezig. Wellicht dat die 'ene Danny' de documenten niet goed heeft aangeleverd?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien ik hier geen discussiewaarde inzie en het, op dit moment, alleen een rant is tegen Samsung, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.