Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leton
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
PHABLET (5.9''+)

Wat is je budget?
Het word een abonnement + telefoon, dus niet bepaald een limiet. Dus mag goedkoper 500 euro, of duurder zoals de google pixel 2.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het allerliefste android, geen idee hoe windows telefoons het tegenwoordig doen.
Multitasken, redelijke camera voor werk, ietswat stof en spatwaterdicht kan geen kwaad. Groot geheugen of uitbreidbaar.

Wat heb je zelf al gevonden?
Tot nu toe tussen deze aan het kiezen:
Google Pixel 2, Huawei Mate 9, Huawei mate 10
Als samsung hun bloatware probleem opgelost heeft, Note 8.

Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn huidige telefoon ondervind problemen wanneer het -2 is of kouder. Algemene vraag; zijn er telefoons die kouder kunnen weerstaan? (Batterij vliegt van 80% naar 0%.) ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Goede en duidelijke openingspost, zoals we ze graag zien. Maar ik heb nog een aantal vraagjes:
Leton schreef op woensdag 20 december 2017 @ 00:27:
Google Pixel 2, Huawei Mate 9, Huawei mate 10
Als samsung hun bloatware probleem opgelost heeft, Note 8.[/i]
Ik heb de toestellen even voor je in de vergelijker gegooid. Maar waarom twijfel je er nog tussen? (De Pixel is overigens maar 5" en de Mate 10 bestaat niet, bedoel je de Pro?)

Daarnaast is de bloatware op Samsung toestellen de afgelopen jaren erg afgenomen. Maar hebben ze nog wel een vrij ingrijpende skin. Ditzelfde geldt ook voor de Huawei / Honor toestellen. Je moet er van houden.
Mijn huidige telefoon ondervind problemen wanneer het -2 is of kouder. Algemene vraag; zijn er telefoons die kouder kunnen weerstaan? (Batterij vliegt van 80% naar 0%.) ;)
Welke telefoon is dit dan, als ik zo vrij mag zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leton
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2024
Oh darn, dacht dat de Pixel minstens 5.9" was. Sorry voor mijn latere reactie. De mate 10 pro inderdaad. 😅 Mijn laatste samsung was de galaxy 7 Edge die ik overigens maar 3 maanden heb gehad ivm een break in. Deze zat redelijk vol jammer genoeg. Wat bedoel je met ingrijpende skin?
Ik heb momenteel de mate 8. Toevallig net weer gebeurt, ik stond net buiten met 64% batterij, en deze sprong binnen enkele seconden naar 0%.. verder nog nooit problemen ondervonden.
De Pixel valt in ieder geval af dan, je hebt het al iets makkelijker gemaakt. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:29
Je zou de Galaxy Tab A 7" LTE kunnen overwegen. De LTE versie heeft een volledige telefoon functie. Ze zijn lekker goedkoop en vrij snel.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:26
Samsung s8+ is 6,2 inch en goedkoper dan de 6,3 inch Note 8, alleen geen pennetje.