Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

Advies verkoopwaarde 4770k/32Gb

Pagina: 1
Acties:

• FouT
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 30-03 16:23
Ondergetekende is bezig om eens na te denken over een upgrade pad voor de basiscomponenten van zijn bak, het hok is een tijdje geleden voorzien van een 1080Ti voor de games maar ik merk dat ik bij het draaien van wat VM's buiten het gamen ik toch tegen issues aanloop, ook NVME storage zou leuk zijn.

De huidige setup buiten de 1080 is:

Intel i7 4770k
MSI Z870G45 Gaming
4x 8Gb Crucial BLT8G3D1608ET3LF0
Scythe Mugen uit de tijd dat de CPU uit kwam

De rest van mijn componenten zou mee verhuizen naar de nieuwe, nog te bepalen, opstelling.

Nou zit ik zelf niet echt in de verkoopmarkt bij dit soort componenten dus zou graag wat input willen van de meer ervaren mensen over wat dit ongeveer nog waard zou zijn als kale componenten.

• AMDRadeon
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 24-01-2018
Al in het Vraag&Aanbod gedeelte gekeken wat mensen er op dit moment voor vragen?

• FouT
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 30-03 16:23
Yep, daar al een indicatie opgehaald. Het leek me echter niet onverstandig om ook eens hier te vragen, V&A blijft natuurlijk een momentopname en vergelijkbare specs kom je daar niet altijd tegen

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True