Toon posts:

KALI LINUX 64bit PROBLEEM MET INSTALLEREN

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil Kali Linux 64bit installeren op mijn laptop die nu geloof ik met de software:linux mint werkt.

ik heb kali linux 64 bit op een cd staan en als ik mijn pc dan opstart met de cd erin dan druk ik op f12 zoals dat hoor geloof ik. Dan selecteer ik de cd rom en dan komt er daarna gewoon een zwart beeld met linksboven en horizontaal streepje van ongeveer 1 cm heel de tijd knipperen ik weet niet wat ik fout doe hopijk heeft iemand hier een antwoord op

En ja heb al research gedaan en er zijn mensen met ONGEVEER hetzelfde probeleem. |:( |:(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0fragger
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:22
Verkeerde topic, caps in titel... ja ik heb echt zin om je te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTwoO
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-06 07:13

NTwoO

!/**/

Heb jij een linux machine of een windows machine waar de CDrom in is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:33
Sjah, geen idee. Heb je uberhaupt een bootable install ervan gemaakt en niet gewoon een .iso op een cd gerommeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTwoO

NTwoO

!/**/

Indien jouw pc Windows heeft kun jij beter in een VM werken. Indien jij Linux hebt, probeer de package manager die met jouw systeem meegeleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@NTwoO een linux machine (linux mint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@NTwoO maar ja, ik heb dat niet van een 'package manager' volgens mij ik heb gewoon een cd hier thuis liggen waarop dat gewoon is gebrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Met Rufus kun je een bootable USB stick maken. Die kan eventueel de ISO zelf voor je downloaden, of een ISO die jij gedownload hebt op die USB stick zetten en vervolgens de USB stick bootable maken. Vervolgens start je de laptop op aan de hand van de USB-stick en installeer je het OS naar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTwoO

NTwoO

!/**/

Okido... Linux CDrom hoeft natuurlijk niet gelijk te betekenen dat het ook geinstalleerd is :). Jouw vaardigheid met Linux is uiteraard ook lastig in te schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@NTwoO ik snap hier ook niet veel van, ben gewoon een jonge jongen van 14 die probeert dingen te begrijpen van: linux, hacking,software en al die dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTwoO

NTwoO

!/**/

No problemo. Kijk of jij de image van Kali met de voorstel van @CH4OS voor rufus of unetbootin op een USB stick te zetten. Kali is een losse distro. Ik heb zelf geen ervaring met Kali zelf, maar meeste distros zijn vanaf een USB stick te draaien. Anders in een VM (onder windows of linux)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik ga het proberen te zetten op een usb laat je wel weten of het is gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTwoO

NTwoO

!/**/

Cool, veel succes. Check jij nog even bij een volgende forumpost de dingetjes genoemd door @n0fragger ? Helpt wel...
Pagina: 1