Hallo allemaal,
Sinds ik een aantal drivers (Intel netwerkdriver, Intel chipsetdriver en Intel Optane driver) heb ge-update start mijn computer niet meer op.
Ik krijg bij het starten telkens de melding "INACCESSABLE_BOOT_DEVICE" van Windows te zien.
Vervolgens heb ik enkele uren geprobeerd om het beestje weer aan de praat te krijgen, maar het wil totaal niet lukken.
Ik kan ook niet in het F8-menu komen, op een of andere manier is namelijk mijn toetsenbord volledig buiten werking gesteld tijdens het starten. Hierdoor kan ik dus ook niet in de BIOS komen.
Nu is de vraag: Wat nu te doen?
Ik zou eerlijk gezegd even niet weten wat te doen.
De PC start echt niet meer op, ik heb 50+ keren geprobeerd zonder enig succes.
In mijn PC zit een SSD als boot drive en een HDD voor data.
Ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen want ik heb geen ideeën meer.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Remmy
Sinds ik een aantal drivers (Intel netwerkdriver, Intel chipsetdriver en Intel Optane driver) heb ge-update start mijn computer niet meer op.
Ik krijg bij het starten telkens de melding "INACCESSABLE_BOOT_DEVICE" van Windows te zien.
Vervolgens heb ik enkele uren geprobeerd om het beestje weer aan de praat te krijgen, maar het wil totaal niet lukken.
Ik kan ook niet in het F8-menu komen, op een of andere manier is namelijk mijn toetsenbord volledig buiten werking gesteld tijdens het starten. Hierdoor kan ik dus ook niet in de BIOS komen.
Nu is de vraag: Wat nu te doen?
Ik zou eerlijk gezegd even niet weten wat te doen.
De PC start echt niet meer op, ik heb 50+ keren geprobeerd zonder enig succes.
In mijn PC zit een SSD als boot drive en een HDD voor data.
Ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen want ik heb geen ideeën meer.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Remmy