Toon posts:

IRC casemod chat

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een casemod chat geopend op een irc server.

Hier is iedereen welkom, je kan hier van allss bespreken over mods, hoe wat en waar, etc.

www.mirc.com om mirc te downen (als je het nog niet hebt)

server: irc.naphoria.com
channel: #casemods

Phreak bedankt dat ik dit mag posten

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Waarom niet kanaal begonnen op irc.tweakers.net ? :)

http://mrfloris.com

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik de admins van die server ken
al bijna 2 jaar ofzo

Verwijderd

Ik ken de ETG admins ook niet, en heb daar ook 2 kanalen lopen ....

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op woensdag 11 juli 2001 23:28 schreef xiphoid het volgende:
Waarom niet kanaal begonnen op irc.tweakers.net ? :)
of

irc.tweakers.net
irc.fokzine.net
#chatterz

Grrrrrene, XX-file en ikke zijn modjes van die irc channel

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
ja jammer hij bestaat nu al.
En ik vind het wel best zo, er zijn al 6 chatters :)

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:59

-Sander-

///M Powerrrrrr

Op woensdag 11 juli 2001 23:48 schreef tva_goku het volgende:
ja jammer hij bestaat nu al.
En ik vind het wel best zo, er zijn al 6 chatters :)
Ik ook dit is een goeie chat CHANNEL alle tweakers hier, heen dus :)

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

..en geen suffe n00bs! :)

* Bene beapplaudiseert de initiatiefnemer

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik zit ook nooit op naphoria, beetje lastig om voor 1 channel (net als jullie clanserver tva, waar ik een paar keer ben gekomen) weer een nieuwe window te openen

Verwijderd

irc.sorcery.net
#tweakers.net

blijft de beste oplossing, alles kan daar besproken worden en der zijn er altijd wel die ergens iets van weten, helaas is het vaak nogal op een hoog niveau zodat newbies en mensen die niet mee zijn met de juiste termen regelmatig niet kunnen volgen

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 18:24

WoutF

Hoofdredacteur
Op woensdag 11 juli 2001 23:57 schreef Lasher het volgende:
irc.sorcery.net
#tweakers.net

blijft de beste oplossing, alles kan daar besproken worden en der zijn er altijd wel die ergens iets van weten, helaas is het vaak nogal op een hoog niveau zodat newbies en mensen die niet mee zijn met de juiste termen regelmatig niet kunnen volgen
uhm, hoog niveau :?

:P

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-08 16:59

CasGas

.

Op woensdag 11 juli 2001 23:57 schreef Lasher het volgende:
irc.sorcery.net
#tweakers.net

ik was er net nog en niemand die reageert op mijn vragen, ik ga naar #casemods en ze worden meteen allemaal beantwoord.

lijkt me duidelijk :? :? :? :?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 juli 2001 00:36 schreef Settler het volgende:

[..]

ik was er net nog en niemand die reageert op mijn vragen, ik ga naar #casemods en ze worden meteen allemaal beantwoord.

lijkt me duidelijk :? :? :? :?
Kijk er zijn mensen die toch nog aardig kunnen zijn, inplaats van meteen afkraken.

Ik ben ook een keer op die caht gekomen, nou je moet het 100 keer vragen en dan krijg je een kort simpel antwoord

Verwijderd

de lopende conversatie ging over het zelf proggen van een bios, waarna er binnen de 5 minuten een retorische vraag gesteld wordt, daarna een spacefiller comment over het feit dat het rustig is (44 personen op dit moment) gevolgd door een vraag over iets dat wel heel weinig met pc's te maken heeft

ik denk dat je wel heel veel verwacht van irc, en ja je kan soms geluk hebben op een kanaaltje met 6 man dat er net iemand is die er iets van weet
[23:36] *** Settler (Settler@226c5aeb.upc-d.d93c1fe4.nl.hmsk) has joined #tweakers.net
[23:36] <Settler> 'lo
[23:37] <Settler> nog wat electronica people wakker?
[23:39] <Settler> wat is het hier dood
[23:39] <Settler> iemand die die laser pennetjes kent?
[23:41] *** Settler (Settler@226c5aeb.upc-d.d93c1fe4.nl.hmsk) Quit (Quit: I said goddaaaamn what a rush....)
heb de rest van de conversatie deruit geknipt btw

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
euh tja, De meeste users op #tweakers.net (op sorcery) zitten daar gewoon om gezellig wat te kletsen :)

En vragen worden idd soms niet beantwoord, simpelweg omdat aanwezigen daar geen zin/tijd/verstand voor/van hebben.

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

Verwijderd

Topicstarter
schop

Verwijderd

of kom op UzayNet, zitten ook tweakers, en de rosevalley fxp zit er :) met meerdere fxp groepen

adres?

irc.uzaynet.nl

of

irc.axeweb.nl

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

:)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Topicstarter
schop

Verwijderd

Ik benner!

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 13:34 schreef Binne het volgende:
of kom op UzayNet, zitten ook tweakers, en de rosevalley fxp zit er :) met meerdere fxp groepen

adres?

irc.uzaynet.nl

of

irc.axeweb.nl
ow.. zijn we aan het spammen ineens?

nou ja ehh...

irc.guruchat.net for president :)

rotflmaopimp :o

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

irc.digatech.net is vetter >:)

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Volgens mij zitten er in #tweakers.net op irc.sorcery.net alleen maar van die vetlappen die constant in hun neus aan het peuteren zijn ;)

(die ops daar, die geven het slechte voorbeeld :) )

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
<<oftopic>>leuk plaatje heb je Topic starter, maar het is Vegetto..en niet Vegitto!!, vegetto is SSJ3 Goku en SSJ4 Veggeta, maar je heb ook SSJ4 Goku en SSj4 Vegetta en dan zijn ze GOGETA, en dan klopt je zinnetje eronder ook..(las toevallig op internet de hele verhaal omdat ik benieuwd was wat drangonballz was<<oftopic>>

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
hmpf, niet zo brutaal he, meneer wout ;)

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

Pagina: 1