Ik heb een IBM 30.7Gig, nou m'n pc herkent um opeens niet meer en ding maakt allemaal rare geluiden. Ik sluit hem op 2 andere pc's aan, nog steeds hetzelfde. Jumpers e.d. staat goed, andere kabels geprobeerd maar dat ding bleef flippen. Ik al bonnetjes opgezocht om um morgen op te sturen en ik sluit um net nog ff aan op m'n pc nog steeds niks. Ik begin te rammen en te slaan (met m'n handen) als een gek op dat ding opeens hoop gepiep en gekraak en jahoor hij doet ut opeens weer zonder vreemde dingen. Wat moet ik hier nu mee?! Opsturen (en met wat voor verhaal dan?) of houden en het risico lopen dat ie straks weer kapot is.
Doe het volgende :
Sluit je harddisk aan.
Maak heel snel een backup.
en breng hem terug naar je leverancier met de melding dat waarschijnlijk de koppen het schijfoppervlak hebben geraakt (ofzoiets)
Sluit je harddisk aan.
en breng hem terug naar je leverancier met de melding dat waarschijnlijk de koppen het schijfoppervlak hebben geraakt (ofzoiets)
Ja backuppen zal ik iig wel doen, maar met wat voor verhaal moet ik um terugsturen? In de winkel gaan ze hem testen en dan zien ze gewoon dat er niets mis mee is.Op woensdag 11 juli 2001 23:24 schreef dhonline het volgende:
Doe het volgende :
Sluit je harddisk aan.
Verwijderd
Powerquest lost en found kan al je bestanden nog redden.
Beetje zoeken en je kunt hem wel (gratis) vinden
* Xandrios denkt dat ChUcKy2731 een beetje agressief is als iets niet helemaal lukt...Ik begin te rammen en te slaan (met m'n handen) als een gek op dat ding
idd, maar in dit geval werkte het welOp woensdag 11 juli 2001 23:27 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
/me denkt dat ChUcKy2731 een beetje agressief is als iets niet helemaal lukt...
Vertel je verhaal het zelfde als dat je hier hebt gedaan.
Als ze een beetje redelijk zijn wordt hij gewoon vervangen
Als ze een beetje redelijk zijn wordt hij gewoon vervangen
ga er dan nog ff goed op slaan, totd hij het ECHT niet meer doetOp woensdag 11 juli 2001 23:25 schreef ChUcKy2731 het volgende:
[..]
Ja backuppen zal ik iig wel doen, maar met wat voor verhaal moet ik um terugsturen? In de winkel gaan ze hem testen en dan zien ze gewoon dat er niets mis mee is.
Er is helemaal niks verloren!Op woensdag 11 juli 2001 23:26 schreef Roderick het volgende:
Powerquest lost en found kan al je bestanden nog redden.
gewoon je data backuppen.
Wanneer je dat hebt gedaan doe je het volgende: Laat de schijf opstarten. Kantel hem een paar keer snel achter elkaar. Door de gyro-kracht zal de kop het oppervlak raken (headbangen)->schijf stuk->geen spoor waarom->naar leverancier->if leverancier=een goeie then meteen nieuwe disk....
Wanneer je dat hebt gedaan doe je het volgende: Laat de schijf opstarten. Kantel hem een paar keer snel achter elkaar. Door de gyro-kracht zal de kop het oppervlak raken (headbangen)->schijf stuk->geen spoor waarom->naar leverancier->if leverancier=een goeie then meteen nieuwe disk....
Je wilt niet weten hoeveel ik er al mee gesmeten heb, maar ik zal het nog ff gaan proberen....... wel eerst ff backuppen dusOp woensdag 11 juli 2001 23:34 schreef Lampje het volgende:
gewoon je data backuppen.
Dat is nou net wat je moet doen. Een kapotte harddisk flink loszwaaien wil er wel eens voor zorgen dat ie nog een half uurtje werkt. En met een kapotte harddisk heb je geen data te verliezen he. Het is altijd te proberen. en jij bent de lucky man vandaag
maareh zou em wel opsturen inderdaad
maareh zou em wel opsturen inderdaad
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
Pagina: 1