yamaha soundbar schakelt zichzelf uit tijdens gebruik

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterpost26
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-05 22:30
ELECTRONICA PROBLEEM
Ik heb een yamaha soundbar YSP500. Sinds kort schakelt hij zichzelf uit na een tijdje gebruikt te worden, maar doet het weer prompt als ik de netvoedingstekker uit het stopkontakt haal en er dan weer in doe ...... 8)7

Ik heb hem wel net gekoppelt aan een nwe tv ( samsung 7000) maar dat kan toch niet de reden zijn gezien de stekker oplossing?? :?

Heeft iemand een idee waar dit in zit en of er wat aan te doen is?

[ Voor 18% gewijzigd door pieterpost26 op 19-12-2017 15:25 ]

Beste antwoord (via pieterpost26 op 19-12-2017 15:49)

Verwijderd

Ik heb letterlijk "yamaha soundbar YSP500" uit je topic gekopieerd, er "problem" bij geplakt en direct 300 hits gevonden dat je iets moet vervangen in je soundbar en het een zeer bekend probleem is in alle YSPxxxx soundbars

YouTube: Yamaha YSP power fault improved fix

https://medium.com/@mrvec...aha-soundbar-28f22dcdf90c

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2017 15:30 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb letterlijk "yamaha soundbar YSP500" uit je topic gekopieerd, er "problem" bij geplakt en direct 300 hits gevonden dat je iets moet vervangen in je soundbar en het een zeer bekend probleem is in alle YSPxxxx soundbars

YouTube: Yamaha YSP power fault improved fix

https://medium.com/@mrvec...aha-soundbar-28f22dcdf90c

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2017 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:06

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Misschien een elco die de geest aan het geven is? Heb je de mogelijkheid om 'm open te schroeven?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT :)

Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen en wat was daar het resultaat van? :)
We verwachten hier een stuk eigen inzet voordat je iets vraagt.

Mijn eerste verdachte zou een losse HDMI kabel zijn :)
Maar zoals Intelligo al aangeeft, kan het ook een bekend probleem zijn. If so: lekker garantie claimen en laten fixen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterpost26
Beste Intelligo,
veel dank voor jouw 'to the point' antwoord! Beide links laten perfect zien wat het probleem is en wat er gedaan moet worden. Ik ga nu kijken of er iemand in mijn buurt is die me kan helpen de vervanging van de condensator uit te voeren. Ook hier blijkt weer dat een complex apparaat het niet meer doet door een kleine en goedkope 'weakest link')

Ik ben een volkomen leek met weinig fijne motoriek dus kan dit niet zelf. Het is echter te gemakkelijk om iets goeds meteen weg te gooien en vandaar mijn vraag ( @ eagle ) en blijdschap over het antwoord van Intelligo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Nofi en vervelend van die fijne motoriek, maar imho had je op zijn minst zelf even kunnen zoeken of het een bekend probleem was ipv meteen te vragen :)

GoT was, is en wordt geen helpdesk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterpost26
@ the eagle: dat had ik gedaan maar niets gevonden. U bent inderdaad zeker geen help (-desk) :-( . Ik geloof ook niet dat u moderator op deze site bent . U draagt een zeer donkere zonnenbril :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:07

Kheos

FP ProMod
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:28:
pieterpost26 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:13:
@ the eagle: dat had ik gedaan maar niets gevonden.
does not compute

waar heb je dan wel op gezocht?
Pagina: 1