Tussen kerst en oudjaarsdag gaan we met gezin (2 volwassenen - 1 kind 9 en 1 kind 17). Naar disneyland parijs. We gaan dan met vliegtuig (omdat de kinderen nooit gevlogen hebben) naar Charles de Gaulle.
Hiervandaan wilde ik eigenlijks eerst parijs in om wat te zien.
Nu heb ik de volgende opties gevonden:
Met de RER trein naar Chatelet - Les Halles. en dan lopend wat dingen bezichtigen (4km naar Eiffeltoren)
Dan weer met RER trein naar disneyland. kosten rond de 17 euro p.p.
je hebt ook de mobilis, maar deze zou excl. de vliegvelden zijn? (waarom dan toch een zone van 1-5 is???) deze kosten 17,80 pp . maar dan kan je wel een hele dag reizen.
T+ tickets. deze kan je van bus 350 (vanaf vliegveld?) zou 1 ticket pp kosten a 1,90
Dit is voor 5 secties? (geen zones) dus zal niet ver wezen?
Al met al ben ik het overzicht een beetje kwijt. Wat is nu de beste manier?
Voor terugweg ben ik van plan om de VEA bus te nemen direct van disneyland naar vliegveld CDG.
Hiervandaan wilde ik eigenlijks eerst parijs in om wat te zien.
Nu heb ik de volgende opties gevonden:
Met de RER trein naar Chatelet - Les Halles. en dan lopend wat dingen bezichtigen (4km naar Eiffeltoren)
Dan weer met RER trein naar disneyland. kosten rond de 17 euro p.p.
je hebt ook de mobilis, maar deze zou excl. de vliegvelden zijn? (waarom dan toch een zone van 1-5 is???) deze kosten 17,80 pp . maar dan kan je wel een hele dag reizen.
T+ tickets. deze kan je van bus 350 (vanaf vliegveld?) zou 1 ticket pp kosten a 1,90
Dit is voor 5 secties? (geen zones) dus zal niet ver wezen?
Al met al ben ik het overzicht een beetje kwijt. Wat is nu de beste manier?
Voor terugweg ben ik van plan om de VEA bus te nemen direct van disneyland naar vliegveld CDG.