De Lenoxx '2' Power 1 (http://www.mp3shopper.nl/). Heeft iemand 'm al? Ik sta op het punt 'em te kopen. Is er iemand die een reden weet om em niet te kopen?
da's een gadget.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Na veel forums afgestroopt te hebben heb ik toch maar besloten om met m'n dronken kop de Soul DMP te kopen.
Maar als iemand um heeft, wil die dan ff hier een berichtje posten over de geluidskwaliteit, batterijverbruik enzo ?
Alvast bedankt...
Alvast bedankt...
Over 2 weken (als mn Lieve baas weer mijn salaris gestort heeft
) Koop ik die nieuwe Lenoxx Mp3 Player via Mp3cdspeler.nl
Bevindingen zal ik hier posten.
over batterijduur kan ik alvast dit zeggen, volgens mij kunnen alle oplaadbare batterijen erin, dus mijn Ni-Mh 2100mah Varta's komen er echtwel in
(kossen een vermogen maar hebben ook een vermogen
)
Bevindingen zal ik hier posten.
over batterijduur kan ik alvast dit zeggen, volgens mij kunnen alle oplaadbare batterijen erin, dus mijn Ni-Mh 2100mah Varta's komen er echtwel in
Hmm niet echt een mooi design ofzo van die Lenoxxx.......
maar heeft wel een héél mooie prijsjeOp donderdag 12 juli 2001 21:02 schreef Solosmots het volgende:
Hmm niet echt een mooi design ofzo van die Lenoxxx.......
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
en die vorige was ook een goeie player (verscheidene mensen in mijn omgeving hebben em) dus zal deze alleen nog maar beter zijn.Op vrijdag 13 juli 2001 02:33 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
maar heeft wel een héél mooie prijsje
Hij is ook vrij compact dus mooi makkelijk mee te nemen. (in vergelijking tot NAPA bakbeesten en andere players)
Ik heb de ouwe lennox, maar zal het echt de moeite waard zijn om die nieuwe te kopen?
Het gadget gehalte is wel zeer hoog
Verwijderd
koop een Soul.... net als ikOp vrijdag 13 juli 2001 19:09 schreef fox666mulder het volgende:
Ik heb de ouwe lennox, maar zal het echt de moeite waard zijn om die nieuwe te kopen?
me2 oudeOp vrijdag 13 juli 2001 19:09 schreef fox666mulder het volgende:
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik heb inmiddels de Soul. Leuk dingetje. De voornaamste reden waarom ik uiteindelijk toch maar voor de Soul heb gekozen is de firmware die te upgraden is, waardoor beepjes uitkunnen, het aantal afspeelbare nummers meer wordt, de spoelsnelheid ingesteld kan worden en nog veel meer. Ik heb de soul nog niet horen overslaan (en mijn 1972 vw bus kan behoorlijk schudden!!). Het grootste nadeel van de Soul zijn die idiote dansende poppetjes op het schermpje waardoor hij een heel goedkope indruk geeft.
Al met al ben ik dik tevreden!
Hoe zit het eigenlijk met die afstandsbediening van de Soul is dat een beetje handelbaar (ie hoelang istie) was nl. van plan de speler voornamelijk aan mijn stereo te hangen en ik heb geen zin om iedere keer heen en weer te lopen om op de next knop te drukken(kan even niet zo snel een lui varken smiley vinden )
"Better ask questions before you shoot"
Die ab zit gewoon aan een snoertje naar de speler (+- 1m.) Wel duidelijk basic ab-tje met een lock erop. Niets echt bijzonders.
Al-met-al vind ik die soul weer net iets te duur. valt net buiten mijn budget wat ik voor zo'n ding over zou hebben. dat word dus de Power1Op zondag 15 juli 2001 12:18 schreef Dr.Dokter het volgende:
Ik heb inmiddels de Soul. Leuk dingetje. De voornaamste reden waarom ik uiteindelijk toch maar voor de Soul heb gekozen is de firmware die te upgraden is, waardoor beepjes uitkunnen, het aantal afspeelbare nummers meer wordt, de spoelsnelheid ingesteld kan worden en nog veel meer. Ik heb de soul nog niet horen overslaan (en mijn 1972 vw bus kan behoorlijk schudden!!). Het grootste nadeel van de Soul zijn die idiote dansende poppetjes op het schermpje waardoor hij een heel goedkope indruk geeft.
nog een 1,5 week w88
Pagina: 1