Vraag

• luc.deckers4
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-08-2020
Ik wil deze Oreo (Go edition) wel op mijn Huawei p6 installeren .
Ter vervanging van de 4.4.2 versie .
Hoe pak ik dit aan ?
MVG

Beste antwoord (via rens-br op 19-12-2017 16:14)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@luc.deckers4 ik heb ook even voor je zitten zoeken en er zijn geen custom ROM's voor dat toestel hoger dan Android 4.4.4. Een goede plek om te beginnen is in ieder geval XDA-Developers.

Alle reacties

• rens-br

rens-br

@luc.deckers4 welkom op het forum.

Een andere Android versie installeren is helaas niet zo simpel als het installeren van een nieuwe Windows versie. Voor elk apparaat moet er namelijk een eigen versie gemaakt worden. Je zou eens kunnen kijken of er voor je apparaat een custom ROM is uitgebracht. Mocht dat niet zo zijn, dan heb je denk ik pech.

Overigens verwachten we op Tweakers wel net wat meer eigen inzet dan je nu hebt laten zien. Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan? Kun je dat toevoegen aan je openingspost?

• luc.deckers4
Dank voor je antwoord.
Waar kan ik kijken of er voor mijn Huawei p6 u6 kitkat 4.4.2 een custom ROM is uitgebracht ?
MVG

• rens-br

rens-br

@luc.deckers4 Zoals ik ook in mijn vorige post heb aangegeven is eigen inzet verplicht op Tweakers. Ga eens zelf op het internet zoeken, voordat je hier meteen weer een vraag terug stelt.

• luc.deckers4
Deed ik al urenlang.
Maar ik ben niet erg bekwaam op dit vlak ; daarom stelde ik de vraag.
De bekwamen trekken hun plan.
Ik geef het op.
Toch ben ik blij dat je antwoordt en wens ik je een prettig eindejaar en een voorspoedig nieuw jaar toe.
MVG

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@luc.deckers4 ik heb ook even voor je zitten zoeken en er zijn geen custom ROM's voor dat toestel hoger dan Android 4.4.4. Een goede plek om te beginnen is in ieder geval XDA-Developers.

• luc.deckers4
Dank je wel.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee