Weet iemand waar ik nog ripple's kan kopen voor mijn wallet?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
[ Voor 71% gewijzigd door Arunia op 19-12-2017 13:35 ]
Dan nog even meer googlen tot je bij een exchange uitkom.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:38:
Ik heb zelf al Plus 500 maar daar kun je maar een beperkt aantal kopen. En ik ik wil ripple's kopen voor mijn wallet. Maar wat je ook googelt er is geen site meer waar je ze nog kan kopen.
Hein OterdoomVerwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:32:
Volgens mij moet jij zelf de regels eens even doornemen.
misschien staat er ook wel een O teveel in zijn achternaamwimpie007 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:43:
[...]
Hein Oterdoom
Geregistreerd op 19 december 2017.
Zegt iemand die zich net geregistreerd heeft puur om een onzorgvuldig geformuleerde vraag te stellen zonder enige onderbouwing/eigen inzet
Dat is niet het probleem. Op internationale exchanges worden ripples in behoorlijke volumes per minuut (!) verhandeld.t_captain schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:40:
Als ze nergens meer verkocht worden, loop je het risico dat ze uit de gratie raken. Hoe wou je ze weer verkopen?
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Plus500 is geen exchange, maar een CFD-broker. Dat is een totaal ander soort dienst.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:38:
Ik heb zelf al Plus 500 maar daar kun je maar een beperkt aantal kopen. En ik ik wil ripple's kopen voor mijn wallet. Maar wat je ook googelt er is geen site meer waar je ze nog kan kopen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:32:
Volgens mij moet jij zelf de regels eens even doornemen.
Fixing things to the breaking point...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq