Toon posts:

Net Neutrality en Europa

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor gevolgen kan NN hebben hier in Nederland, maar ook belangrijk, over de hele wereld? Hoe kan het internet dat we nu kennen veranderen, je betaald voor best snel internet en betaald voor services op sites, wat compleet logisch is.

Waar draait NN eigenlijk om? Willen zij de snelheden verlagen? Willen zij meer geld vragen voor de services die ze bieden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Volgens mij heb je de betekenis van netneutraliteit precies verkeerd om begrepen. Netneutraliteit betekent juist dat al het dataverkeer gelijk moet worden behandeld en dat er geen extra kosten mogen worden gevraagd voor bepaalde diensten. Het is daarmee ook niet toegestaan om bepaalde diensten voorgang te geven op andere diensten.

Verder mis ik een klein beetje wat het doel / discussiewaarde is van het topic, kun je dat toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:24:
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Volgens mij heb je de betekenis van netneutraliteit precies verkeerd om begrepen. Netneutraliteit betekent juist dat al het dataverkeer gelijk moet worden behandeld en dat er geen extra kosten mogen worden gevraagd voor bepaalde diensten. Het is daarmee ook niet toegestaan om bepaalde diensten voorgang te geven op andere diensten.

[mbr]Verder mis ik een klein beetje wat het doel / discussiewaarde is van het topic, kun je dat toelichten?[/]
Oh, maar waarom zeuren er veel mensen dan? Vooral de Amerikanen?

Het is tog juist goed dat alles gelijk wordt behandeld? Zo zou je kunnen zeggen dat kleine bedrijven kunnen profiteren van bv de posities van Google, Facebook, Youtube etc.

Ik vraag me dus af wat NN is en wat voor gevolgen het kan hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:24
Gelukkig schrijft Tweakers nog wel eens artikelen:
reviews: Netneutraliteit afgeschaft in de VS - Wat zijn de mogelijke gevolgen?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:29:
Oh, maar waarom zeuren er veel mensen dan? Vooral de Amerikanen?
Omdat het wordt afgeschaft: nieuws: FCC-voorzitter stelt stemming netneutraliteit VS niet uit ondanks vee...

Meer informatie over de gevolgen kan je simpelweg opzoeken / zelf verzinnen. Daarnaast heeft Tweakers een mooi achtergrondartikel gepubliceerd: reviews: Netneutraliteit afgeschaft in de VS - Wat zijn de mogelijke gevolgen?.

Aangezien er verder weinig discussiewaarde is, gaat hier een slotje op.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 19-12-2017 13:33 ]

Dit topic is gesloten.