Betrouwbare Wordpress hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 1.150 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:56
Voor twee Wordpress sites ben ik op zoek naar een professionele en betrouwbare hostingpartij (voor het bedrijf waar ik voor werk). Zelf heb ik alleen ervaring met goedkope hosters zoals Versio en Securehoster en dat is, zeker voor Wordpress, echt bagger.
De websites zijn niets bijzonders (weinig plugins en geen zware templates) en ontvangen niet heel veel maandelijks verkeer (1000-2000 sessies gemiddeld).

Heeft er iemand aanraders voor Wordpress hosting? Snelheid en betrouwbaarheid zijn dus belangrijk. En eigen serverbeheer is geen optie.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .SnifraM
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Wat is het budget? Er zijn er vast die het voor minder kunnen hosten maar bij Wordpress.com zelf kun je ook hosten en hang je er je eigen domeinnaam aan.

[ Voor 25% gewijzigd door .SnifraM op 19-12-2017 13:20 ]

lol+lol=hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-06 23:42
Doe zelf wel altijd unmanaged VPS, dus eigen ervaring met WordPress hosting heb ik niet, maar hoor veel goede verhalen over CloudWays.

Standaard HTTP/2, 1-click SSL, deployment vanaf GitHub (al weet ik niet of dat voor jullie belangrijk is) en staging server standaard ingesteld. Je zou sowieso gratis de trial kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:56
.SnifraM schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:19:
Wat is het budget? Er zijn er vast die het voor minder kunnen hosten maar bij Wordpress.com zelf kun je ook hosten en hang je er je eigen domeinnaam aan.
Ik vind 10 euro per maand al veel, maar dat komt omdat ik dat als particulier al teveel vind. You get what you pay, dat weet ik, maar voor een basic website lijkt me 150 per jaar toch wel voldoende?
Dat gezegd hebbende zit ons bedrijf nou niet echt op hete kolen, dus wat is normaal voor dergelijke basic hosting?
Nilsepils schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:20:
Doe zelf wel altijd unmanaged VPS, dus eigen ervaring met WordPress hosting heb ik niet, maar hoor veel goede verhalen over CloudWays.

Standaard HTTP/2, 1-click SSL, deployment vanaf GitHub (al weet ik niet of dat voor jullie belangrijk is) en staging server standaard ingesteld. Je zou sowieso gratis de trial kunnen proberen.
Hier gaat het om twee basic Wordpress sites die momenteel bij de webbouwer gehost worden. Ik wil zelf wat flexibeler in beheer van de sites zijn en deze dus op een eigen hosting neerzetten. De meeste zaken die je noemt hebben we niet nodig (al wil ik wel SSL waarschijnlijk - maar is dat niet vaak gratis?). En dan lijken de pakketten toch aan de prijs.

Overigens betaal ik het liefste op rekening. Of per creditcard per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-06 23:42
barrymossel schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:27:

[...]

Hier gaat het om twee basic Wordpress sites die momenteel bij de webbouwer gehost worden. Ik wil zelf wat flexibeler in beheer van de sites zijn en deze dus op een eigen hosting neerzetten. De meeste zaken die je noemt hebben we niet nodig (al wil ik wel SSL waarschijnlijk - maar is dat niet vaak gratis?). En dan lijken de pakketten toch aan de prijs.

Overigens betaal ik het liefste op rekening. Of per creditcard per jaar.
Je kunt bijvoorbeeld ook naar Hostnet WordPress hosting kijken, maar dan zit je ook al op €4 p/m per site, je kunt daar geen 2 sites per hosting pakket draaien. Daarbij komt dat dat aanzienlijk langzamer is dan één Hostnet unmanaged VPS van €10 p/m waar je twee sites op draait, maar dan moet je dus wel zelf alles draaiende krijgen.

Bij CloudWays kun je wel een DigitalOcean server van €7 p/m installeren, al geven ze zelf aan dat ze dat puur voor staging gebruiken, of één enkele lichte site. Ik weet niet of ze je dan toestaan meerdere lichte sites te installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:05

TDB

zelf al jaren tevreden over deheeg.nl

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-06 16:21

Louw Post

Cerenas

Ik kan persoonlijk Vimexx.nl wel aanraden. Heb voorheen ook Versio gehad en dat is inderdaad de puurste bagger (traag en heel vaak website niet bereikbaar), Vimexx daarentegen tot nu toe erg goede ervaringen mee en bied bij de meeste pakketten opties zoals Varnish cache en gratis SSL certificaten. Ik heb hier zelf twee WordPress websites draaien (1 met Varnish en SSL en 1 zonder beide) en beide werken erg vlot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:49

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@barrymossel dit gaat weer het zoveelste opsomlijstje worden van providers. Ga even zelf het internet afspeuren en leg zelf even de providers langs elkaar.

Mocht je nog specifieke vragen hebben, open dan gerust een nieuw topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.