Waar en hoe kan ik alle routines vinden in Hue basisstation?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdwielen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-02-2023
Mijn vraag
...
Sinds een paar dagen gaan om exact dezelfde tijd ineens alle Hue lampen uit. Er is in die tijd geen app of programma geinstalleerd om de lampen aan te sturen.
Hoe kan ik nu op het Hue station zien welke routines staan ingesteld of ingesteld zijn geweest, maar op "hold"?
Ik kan natuurlijk dat Hue station naar fabrieksinstellingen herstellen (denk ik...), maar het moet ook op een andere een ietwat slimmere manier kunnen, toch?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Raspberry Pi addon, Windows- en Android apps.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb al gekeken in de telefoon van mijn vriendin en die van mij, daar staan geen routines, alarm of wat dan ook ingesteld. Ook op mijn laptop of in de RaspBerryPi staan geen van zulke dingen ingesteld. Niet in de Hue app of een app van een derde partij. Dus moet ik het in het basisstation zoeken, neem ik aan.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:28
Dat zou met WinHUE moeten lukken; https://hyrules.github.io/WinHue3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdwielen
Thnx. Ga vanavond meteen kijken... Zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdwielen
Helaas, ook met applicatie zie ik nergens een mogelijk om alle ingestelde sequences te zien.
Elke avond om 22:24 gaat het licht uit en 5 minuten later om 22:29 uur gaat het weer aan en ook nog in andere kleurstelling.
De enige mogelijkheid die ik zie is om alle "users" eruit te knikkeren en alles weer opnieuw te verbinden.