Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[fp] Tracker toont .adv artikelen voor abonnee

Pagina: 1
Acties:

• MatHack
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Topicstarter
Als abonnee zie ik .adv artikelen niet in de frontpage feed (kon je volgens mij ergens instellen). Maar op dit moment zie ik wel de KPN advertorial in mijn tracker aan de linkerkant (onder .plans). Ik verwachtte dus een .plan te lezen, maar het bleek een advertorial te zijn...

Ik verwacht dus geen advertorials te zien in mijn tracker als ik deze ook niet zie in de frontpage-feed.

Factorio: MatHack • D3: MatHack#2293

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17:59

crisp

Devver

Pixelated

.adv en .actie zijn sub-types van .plans. Op de frontpage kan je hier niet expliciet op filteren, je kan daar alleen alle .plan types uitschakelen...

Even een schopje naar Mooie Features aangezien dit geen bug is ;)

[Voor 22% gewijzigd door crisp op 19-12-2017 12:21]

Intentionally left blank

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Topicstarter
Dat is raar, want ik zie geen .adv in mijn frontpage feed, maar wel .actie en (normale) .plan. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen.

https://imgur.com/iFOOGVs.png

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

quote:
MatHack schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:13:
Dat is raar, want ik zie geen .adv in mijn frontpage feed, maar wel .actie en (normale) .plan. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen.

[afbeelding]
Met custom css uitgeschakeld? Of misschien doen we dat zelf wel met CSS; zou ik even moeten checken...

[Voor 9% gewijzigd door crisp op 19-12-2017 17:46]

Intentionally left blank

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Topicstarter
quote:
crisp schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:44:
[...]

Met custom css uitgeschakeld?
Heb alleen een bannervrij abo, dus geen custom css.
Ik meende mij te herinneren dat er een instelling was om .adv artikelen uit te schakelen, maar ik kan die niet meer vinden in de instellingen.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

We verbergen de .adv's inderdaad met een stukje CSS voor abonnees. Dat kan ik helaas in de tracker niet zo makkelijk doen bij gebrek aan de mogelijkheid om daar makkelijk een class oid op te zetten. Ik kan eventueel wel de niet-.plans daar voorzien van de juiste prefix (.Adv, .Actie etc.)

Intentionally left blank

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Topicstarter
quote:
crisp schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:35:
Ik kan eventueel wel de niet-.plans daar voorzien van de juiste prefix (.Adv, .Actie etc.)
Een prefix geeft m.i. genoeg duidelijkheid om de beslissing te maken of ik het .plan-artikel wil lezen.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

quote:
MatHack schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:39:
[...]

Een prefix geeft m.i. genoeg duidelijkheid om de beslissing te maken of ik het .plan-artikel wil lezen.
Dit heb ik lokaal inmiddels doorgevoerd en komt met de volgende release mee :)

Intentionally left blank

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

Precies wat ik dus al bedoelde:

KRGT in "Advertorial in de .Plans"

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Topicstarter
quote:
Dat topic staat neem ik aan in het ABO-forum, daar kun je als bannervrije abonnee niet in. Ik heb dat betreffende topic dus ook niet kunnen vinden toen ik zocht om te kijken of iemand dit al opgemerkt had.

@crisp: Top!

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True