Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ik kan me in het verleden fenomenen herinneren, dat je online was terwijl je dat eigenlijk niet was, dus iemand had je account ingelogd.
Het kan toch zijn dat de ios en app een beveiliging lek of 2trap niet op orde hebben?
Als dokterteam, vind ik de so what, en het een bugje noemen, die niet bij jou voorkomt, en jou niet aan het denken zet, opmerkelijk.
Het zet mij aan het denken, en zet mij aan tot het stellen van een vraag.
het was voor jou niet relevant, je hebt dat zelf nog niet in je app gezien.
Maar als meer dit hebben kan ik wat refereren. Dank dat er iig geen slot op komt, vooralsnog,
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Zal inderdaad wel 'n bugje zijn.
Je kan jezelf appen, mijn eigen icoon/account staat nu permanent bij berichten.Marly schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:43:
Ik heb 't ook, messenger is up-to-date, en 't klopt natuurlijk ook, wanneer je de app opent, ben je immers online, alleen zag je vroeger jezelf dan niet bij de actieve contacten, alleen je vrienden, die online waren.
Zal inderdaad wel 'n bugje zijn.
Ja het zal een bug zijn, maar is het bij de iphone x alleen?
[ Voor 55% gewijzigd door Mel33 op 20-12-2017 10:54 ]
Niet alleen bij de X, ik heb geen X, wel alles up-to-date, zowel iOS, als FB en Messenger.Mel33 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:52:
[...]
Je kan jezelf appen, mijn eigen icoon/account staat nu permanent bij berichten.
Maar ik had dit alleen gisteren, nu niet meer, dus waarschijnlijk inderdaad bugje. Raar, dat jij 't dan nog steeds hebt. Messenger al eens afgesloten en opnieuw gestart?
Ik heb ook de laatste versie iOS, iPhone X en alles up-to-date. Ik zag mezelf niet online staan, maar toen ik zocht op mijn naam wel.
Ik zie niet wat mijn doktorteamlid zijn er mee te maken heeft en, nee, ik zag er niet meteen allerlei privacy-gerelateerde zaken in (en nog steeds niet).Mel33 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:20:
Als dokterteam, vind ik de so what, en het een bugje noemen, die niet bij jou voorkomt, en jou niet aan het denken zet, opmerkelijk.
Ik ben primair een developer (dus dat zou je misschien nog meer aan 't denken moeten zetten
Waarom zou er een slot op komen? Die zetten we heus niet zomaar of omdat een topic ons niet zou aanstaan ofzoMel33 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:20:
Dank dat er iig geen slot op komt, vooralsnog,

Dit soort bugs zijn doorgaans niet model-specifiek gezien de app op (zo goed als?) alle iOS devices hetzelfde zal zijn. Er zitten vast wel wat model-specifieke dingen in i.v.m. verschillende resoluties of andere wel/niet mogelijkheden van de hardware, maar je eigen account zien zit eerder server-side. Ook hier: ik kan 't natuurlijk mis hebben maar logica, jarenlange ervaring, goed getrainde gut-feel zegt me dat 't niet iPhone X-specifiek zal zijn.Mel33 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:52:
[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 20-12-2017 11:14 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Dit, Telegram ondersteund dit ook. Daar heb ik gewoon een encrypted chat met mijzelf, zodat ik wat dingen kan copy/pasten.HenkEisDS schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:08:
Ik vind dit wel handig juist om even snel dingen heen en weer te kopieren vanaf mijn telefoon naar mijn desktop. Bij whatsapp kun je dit niet en daar heb ik een groep moeten aanmaken met alleen mezelf.
Ik heb ook de laatste versie iOS, iPhone X en alles up-to-date. Ik zag mezelf niet online staan, maar toen ik zocht op mijn naam wel.
Dat voordeel zie ik er ook in, en helemaal met een betaalverzoek van je eigen bank naar bank bijv.HenkEisDS schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:08:
Ik vind dit wel handig juist om even snel dingen heen en weer te kopieren vanaf mijn telefoon naar mijn desktop. Bij whatsapp kun je dit niet en daar heb ik een groep moeten aanmaken met alleen mezelf.
In notities kan ik het opeens niet meer plaatsen, (dit terzijde)
Dus vooralsnog alleen bij de iphone x dat je jezelf kan zien in messenger.
@RobIII kwam door de so what, waardoor ik dacht dat er een slot op kwam.
ik zie het ook als een handigheidje, maar was verbaasd en dacht aan de veiligheid als eerst.
Maar goed dat je geen Messenger developer bent of 't ticket hierover beheertMel33 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:16:
Dus vooralsnog alleen bij de iphone x dat je jezelf kan zien in messenger.
Marly schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:07:
Niet alleen bij de X, ik heb geen X, wel alles up-to-date, zowel iOS, als FB en Messenger.
Maar ik had dit alleen gisteren, nu niet meer, dus waarschijnlijk inderdaad bugje. Raar, dat jij 't dan nog steeds hebt. Messenger al eens afgesloten en opnieuw gestart?
Dat is ook wel goed hoor, maar niet ieder bugje is meteen een datalek ofzoMel33 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:16:
ik zie het ook als een handigheidje, maar was verbaasd en dacht aan de veiligheid als eerst.
[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 20-12-2017 11:19 ]
Over mij
Ja afgesloten (ook op achtergrond) en weer geopend, maar hij staat er nu permanent bij.Marly schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:07:
[...]
Niet alleen bij de X, ik heb geen X, wel alles up-to-date, zowel iOS, als FB en Messenger.
This nu wel meer een bug bevestiging voor mij, dank voor de feedback.