Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Heeft iemand ervaring met: https://www.ethereumminers.nl/

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views

Onderwerpen

Vraag

• Jeffo1948
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 17-01-2018
Mijn vraag
Mijn vraag is als iemand met deze site bekend is en als ze deze aanraden

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik ben namelijk van plan om een miner van 5000 euro te kopen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb al gekeken om een zelf te bouwen daar ben ik wel iets goedkoper mee uit maar vind het teveel gedoe

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19:03

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Dit lijkt me meer iets voor Shopping Forum dan voor Consumentenelektronica Aankoopadvies aangezien het gaat om ervaringen met een website en mining rigs ook niet onder CE vallen...

CEA > SF

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:45

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

quote:
FeaR schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:01:
Dit lijkt me meer iets voor Shopping Forum dan voor Consumentenelektronica Aankoopadvies aangezien het gaat om ervaringen met een website en mining rigs ook niet onder CE vallen...

CEA > SF
Ook in het Shopping Forum zijn "is deze shop betrouwbaar" vraagjes niet de bedoeling. In elk geval zeker niet zonder enige blijk van eigen onderzoek.

Neem Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie even door en check zelf een aantal belangrijke eigenschappen van de winkel. Heb je dan nog concrete vragen, dan kan je daarmee een nieuw topic aanmaken :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True