Hallo,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het spel Football Manager goed kunnen spelen en daarnaast wil ik graag games als Gwent (kaartspel) World of Warcraft, Skyrim, The Witcher 3 en PUBG met goeie graphics kunnen spelen (1080p als dat mogelijk is met mijn budget). Verder wil ik ook goed films en series kunnen kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500,- ongeveer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen dit scherm wat ik een tijdje terug heb gekocht:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor Football Manager heb ik een hele goeie processor en veel ram nodig, voor de andere genoemde games een goeie videokaart denk ik.
Ik heb erg weinig verstand van computers dus ik heb vooral naar reviews gekeken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is voor mij erg belangrijk dat ik de bovenstaande games en vooral Football Manager goed kan spelen, ook wil ik later nog een extra monitor erbij bestellen dus advies daarvoor zou ook erg fijn zijn
Ga je overklokken?
Nee, ik heb geen idee hoe dat moet.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop op feedback en betere suggesties, ik heb weinig verstand van computers en ik wil graag de beste opties voor mijn budget.
Alvast bedankt
Groeten,
Bas
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het spel Football Manager goed kunnen spelen en daarnaast wil ik graag games als Gwent (kaartspel) World of Warcraft, Skyrim, The Witcher 3 en PUBG met goeie graphics kunnen spelen (1080p als dat mogelijk is met mijn budget). Verder wil ik ook goed films en series kunnen kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500,- ongeveer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen dit scherm wat ik een tijdje terug heb gekocht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 144,82 | € 144,82 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 144,82 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor Football Manager heb ik een hele goeie processor en veel ram nodig, voor de andere genoemde games een goeie videokaart denk ik.
Ik heb erg weinig verstand van computers dus ik heb vooral naar reviews gekeken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 313,50 | € 313,50 |
| 1 | MSI H270 Gaming M3 | € 103,95 | € 103,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 503,- | € 503,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,- | € 22,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 193,- | € 193,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 750W | € 89,99 | € 89,99 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 145,- | € 145,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.498,34 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is voor mij erg belangrijk dat ik de bovenstaande games en vooral Football Manager goed kan spelen, ook wil ik later nog een extra monitor erbij bestellen dus advies daarvoor zou ook erg fijn zijn
Ga je overklokken?
Nee, ik heb geen idee hoe dat moet.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop op feedback en betere suggesties, ik heb weinig verstand van computers en ik wil graag de beste opties voor mijn budget.
Alvast bedankt
Groeten,
Bas