Eigenlijk een vrij simpele vraag, die ik nog even uitstel, ik heb een Cooler Master Silencio 352, en deze blinkt niet uit in koeling. Met hele hele zijpaneel er af ligt de temperatuur een behoorlijk stuk lager. Ik heb al eens het paneel van een CM N200 geprobeerd (de 'closed' versie met een klein stukje 'gaas' in de buurt van de GPU), maar dat gaf niet het gewenste effect. De panelen van de Silencio 352 en N200 zijn uitwisselbaar.
Nu ik zie dat het windowpaneel van de N200 weer op voorraad is bij de CM spare parts store, is dit wellicht een optie. Niet omdat ik de binnenkant wil zien, maar om het grotere gat te gebruiken voor extra koeling. Maar de vraag is kan dat raampje er gemakkelijk uit? Dan plak ik er zelf wel een stukje gaas achter.
Edit, deze had natuurlijk in componenten aankoopadvies moeten staan.
Nu ik zie dat het windowpaneel van de N200 weer op voorraad is bij de CM spare parts store, is dit wellicht een optie. Niet omdat ik de binnenkant wil zien, maar om het grotere gat te gebruiken voor extra koeling. Maar de vraag is kan dat raampje er gemakkelijk uit? Dan plak ik er zelf wel een stukje gaas achter.
Edit, deze had natuurlijk in componenten aankoopadvies moeten staan.
[ Voor 4% gewijzigd door MadDogMcCree op 18-12-2017 21:24 ]