Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-07 17:50

rick77

... get to the point!

Topicstarter
Ik heb een Moto X4 met Android 7.1.1. Als ik Whatsapp een tijdje niet gebruikt heb worden berichten die ik verstuur vanuit notificaties pas verstuurd als ik de app open. Als ik de app dan open staat er een "klokje" naast het bericht waarna het meteen verstuurd (vinkje) wordt.

Ik heb accu optimalisatie uitgezet voor Whatsapp en (ook al heb ik databesparing setting niet aan staan) ook bij databesparing Whatsapp "onbeperkte datatoegang" gegeven.

Het gebeurt zowel op wifi als mobiele data. Enig idee wat dit gedrag veroorzaakt en hoe ik dit kan voorkomen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Heel toevallig, maar ik merkte vandaag op mijn Huawei P10 plus precies hetzelfde. Berichten versturen pas als ik Whatsapp open, nadat ik een bericht via de notificatiebalk stuur. Draai nu op Android 7.0

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Hier een Wileyfox Swift 2 Plus op 7.1.2, komt bij mij ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb gisteren niet gemerkt dat ik problemen had met het verzenden via de notificatiebalk, nu gebruik ik dat ook bijna nooit. Wel verloor Whatsapp Web constant zijn verbinding.

OnePlus One met Android 7.1.2 (LineageOS 14.1)

Ik draai wel altijd de laatste Beta versie van Whatsapp, dus wellicht dat die problemen geef / gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-07 17:50

rick77

... get to the point!

Topicstarter
Schopje.

Iemand een idee of er instellingen zijn die ik over het hoofd zie? Ik moet nu Whatsapp openen om te checken of een bericht ook echt verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
@rick77 Nee je ziet niets over het hoofd. Ik ervaar ook dat als ik iets in een chat verzend & dan snel op de home knop druk, het bericht dan niet naar de server verzonden wordt. Dit gebeurd dan pas de eerstvolgende keer dat ik dezelfde chat of whatsapp open.
Pagina: 1