Ik heb nu wel es over cheats gelezen waarbij je tetris kan spelen. Nu wil ik ook wel es tetris kunnen spelen als dood ben, maar ik wil natuurlijk niet die %@^#&@^@$%&%@ cheats! Weet iemand of dat mogelijk is. (Kom aub niet met links aangezet waar je ook de cheats kan halen, want ik wil niet dat meer mensen gaan cheaten)
Houd je toch niet in de hand... Verder heb ik geen antwoord op je vraag helaas.Op woensdag 11 juli 2001 23:04 schreef ubermaestro het volgende:
(Kom aub niet met links aangezet waar je ook de cheats kan halen, want ik wil niet dat meer mensen gaan cheaten)
.... Ik weet het ook niet
No cheating allowed.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik wil toch ook nie cheaten, ik wil alleen tetris spelen als ik dood ben
, net als in UT
kun je in UT tetris spelen? vaaaaaaaaaaaaagOp woensdag 11 juli 2001 23:37 schreef ubermaestro het volgende:
Ik wil toch ook nie cheaten, ik wil alleen tetris spelen als ik dood ben, net als in UT
PSN
Verwijderd
Dat zou opzich wel leuk zijn..
Vooral voor mensen als Yakuza enzow..die kunnen het wel gebruiken
Vooral voor mensen als Yakuza enzow..die kunnen het wel gebruiken
Ja je kan echt tetris spelen in UT, maar ik weet niet meer hoe het hete 
Kijk anders op www.unrealplanet.com of een ander UTfan site.
Kijk anders op www.unrealplanet.com of een ander UTfan site.
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Nu weet ik zeker dat ik je als eerste met knife af ga maken zodra ik je tegenkom als ik betere kabelverbinding hebOp woensdag 11 juli 2001 23:39 schreef G3R10 het volgende:
Dat zou opzich wel leuk zijn..
Vooral voor mensen als Yakuza enzow..die kunnen het wel gebruiken![]()
PSN
Moet jij natuurlijk wel een beetje meewerken door alleen awp te kopen en handgun weg te gooien en stil te staan.Op woensdag 11 juli 2001 23:47 schreef G3R10 het volgende:
LOL voordat je dat kunt doen ben jij toch allang aan het tetrissen
PSN
Niet zomaar gaan schelden, anders krijgen we hier ook weer een slotje opOp woensdag 11 juli 2001 23:56 schreef TheProspector het volgende:
I hate lame cheaters
PSN
Verwijderd
Nie seure man, ik had toevallig wel m'n eerste counterstrike kill vandaagOp woensdag 11 juli 2001 23:59 schreef G3R10 het volgende:
..maar jij bent dan ook een ultra n00bdie wel weer cheats zou kunnen gebruiken
![]()
![]()
...
Verwijderd
Nadat ik je aangewezen had dat je daar op moest schieten heOp donderdag 12 juli 2001 00:03 schreef TheProspector het volgende:
[..]
Nie seure man, ik had toevallig wel m'n eerste counterstrike kill vandaag
Cheats krijg je nie hoorOp donderdag 12 juli 2001 01:43 schreef Sn@ke het volgende:
ICQ msg mij voor die cheat:
64807948
Mzl
PS wel ff je GoT nick erbij zetten
Verwijderd
hmmzz... mocht die tetris-bug
ooit nog vrijgegeven worden... druk dan ff op me icq bloemmetje en zet het in een berichie!
ik ben nl. ook altijd 60% van de gametime dood
tetris is wel humor dan.
ik ben nl. ook altijd 60% van de gametime dood
tetris is wel humor dan.
Dat zit gewoon bij een menutje in gebouwd het is wel grappig bedacht maar je krijg toch dat je gaat cheaten ik heb dat tetris ook wel ICQ me maar zeg wel ff dat je van GoT bent..
welke ongeloofelijke lul post dan ook een link hier. de persoon die erom vroeg wilde enkel tetris en niet het "complete pakketje".
bah
bah
Verwijderd
Rot een kut eind op met die link...aargh dus gewoon die lamer de lame cheat... kijk als je nou een ONLY tetris mod hebt (waar je dus behalve tetrissen als je dood bent verder geen f*ck aan hebt).. dat noem ik geen cheaten maar leuk tijdverdrijf maar dit is fucking zielig.. 
IceStormpie..word wakker... of ga zelf ff editten..
IceStormpie..word wakker... of ga zelf ff editten..
Vrij snue om de links hier te posten naar de cheat zelf =|
Zucht
Zucht
Verwijderd
Mensen relax, als je vaker van deze posts ziet dan moet je het ff melden in het Stoute usertjes forum. Een admin zal de post dan wel editen. Hier schieten we natuurlijk niks mee op.
Verwijderd
ahneeh "how lame can you be"
het wordt nog is duidelijk gevraagd in het begin van het topic en wat doet die monkey
(jah sorry oor maar het is gewoon lame vind ik)
het wordt nog is duidelijk gevraagd in het begin van het topic en wat doet die monkey
sja, de sfeer in het topic is niet helemaal lekker meer, vandaar dat ik hem maar dichtgooi.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()