Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik beschik over een connectbox en probeer een online spel te spelen Call of Duty WWII. Heb op verschillende fora verschillende oplossing gelezen, maar helaas blijkt niks te werken vooralsnog.
Ik ben nog geen mensen tegengekomen die met de connectbox het spel hebben kunnen spelen. Men gebruikt de connectbox in bridge modus of een andere router.

Heb port forwarding ingesteld o.b.v.:
https://portforward.com/call-of-duty-wwii/

Heb alle stappen doorlopen van:
https://support.activisio...-a-Call-of-Duty-WWII-Game

Ik krijg foutmelding 103294 continu en heb het nog niet voor elkaar gekregen om een spel te spelen. Ook heb ik de router in bridge modus gezet en daar een apple airport express aangehangen om te kijken of dit het probleem deed oplossen. Port forwarding op de apple ingesteld haalde allemaal niks uit. ik ben zelf het spoor een beetje kwijt. Alle hulp is dan ook meer dan welkom.

Iemand die het spel speelt met de connectbox alleen zou ik graag spreken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
Jep heb ik via de connectbox, alleen heb van COD WWII de PS4 versie.
Heb er echt niets bijzonders voor hoeven instellen. Allemaal standaard NAT verkeer.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hmm helaas bedankt voor je bericht in elk geval. Heb vandaag ook maar eens geprobeerd te internetten via usb maar ook dit helpt niet. Heb nog geen enkel potje kunnen spelen dus het gaat systematisch fout in elk geval :) Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:43
De foutmelding betekend dat de servers niet bereikt worden.

Kennelijk ligt dat niet altijd aan de gebruiker, aangezien ik de melding vaker voorbij zien komen.

Beste is om deze site in de gaten te houden: https://support.activisio...itle=Call+of+Duty%3A+WWII
Hierop staan de online services.

Zo te zien zijn ze nu up dus zou je de melding niet meer moeten hebben.

Eventueel aanpassen van je DNS server naar 8.8.8.8 zou ook kunnen helpen.

Mocht het wel zo zijn, dan ben ik bang dat contact opnemen met Activision je enige optie is.

[ Voor 7% gewijzigd door Wylana op 19-12-2017 10:13 ]

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
@Wylana bedankt voor je reactie. Ik heb heel vaak geprobeerd te verbinden ook al is de service online. Dit staat in mijn geval dus echt los van het probleem.

Heb de DNS server aangepast naar 8.8.8.8 maar ook dit verhelpt helaas niet het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:43
Tommilio schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:29:
@Wylana bedankt voor je reactie. Ik heb heel vaak geprobeerd te verbinden ook al is de service online. Dit staat in mijn geval dus echt los van het probleem.

Heb de DNS server aangepast naar 8.8.8.8 maar ook dit verhelpt helaas niet het probleem.
Dan zou ik mijn geld terugvragen.

Spelen op deze manier is geen doen en zonde van je geld en tijd.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Vandaag bios moederbord geupdate naar laatste versie..in de hoop dat hier misschien een probleem zit. Helaas....iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Volgens mij heeft het te maken met het ip wat voor extern gegenereerd wordt. Iemand bij wie het spel wel werkt geeft aan dat bij external ip een echt ip adres staat. Bij mij staat hier 0.255.0.255. Gisterenavond bij iemand anders gekeken met ziggo connectbox standaard instellingen zelfde probleem. Iemand nog een idee?

Zou het nog zin hebben om de pc compleet opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Probleem opgelost door de hele pc opnieuw te installeren en te formateren. Bedankt voor het meedenken!
Pagina: 1