Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IP Blacklisted

Pagina: 1
Acties:
  • 2.250 views

• IamBartjuuh
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-10 22:51
Hoi,
Ik speel al jaren GTA V en heb sinds eind oktober 2017 regelmatig cheats (hacks) gebruikt.
Nu wil ik Fortnite spelen daar wordt ik er uit gegooid. Dat komt denk ik omdat ik op
een (IP) blacklist sta.
Niet slim gedaan Bart. Ik wil hier graag van af.
Ik zie 2 mogelijkheden 1. Van de blacklist afkomen 2. Mijn ip adress veranderen.
Kan iemand mij met een van deze 2 mogelijkheden helpen?
Of een andere mogelijkheid geven?
Mijn situatie is dat ik gescheiden ouders heb en dus 2 providers heb.
1. Xs4all
2. Ziggo
Ik heb contact opgenomen met de support van fortnite
Het volgende bericht is het contact tussen mij en Fortnite:

BrokenArcana replied:
Hello Bart,
IP kicks for any reason are not issued unless they are rightfully warranted.
Due to internal security policy (and the protection of our software) we cannot disclose the methods that are used to identify any infraction.
Epic Games Player Support does not have any ability to bypass this kick behavior.
If you have any other questions or concerns, please submit a new ticket and a member of our Player Support team will be in touch as soon as possible.
Kind Regards
BrokenArcana
Player Support
http://epicgames.com

IamBartjuuh replied:
Hello BrokenArcana,

Thanks for your reply om my e-mail

Is there a reason for getting ip banned?
Because more people have trouble with this problem. It can not be my internet speed. Because my speed is 500/500 Mbps
Can it be a problem with my ip or something like that?

Greeting Bartjuuh
Eerste reactie
BrokenArcana replied:
Hello IamBartjuuh,
Thanks for contacting Epic Games Player Support.
If you were kicked from a match with a message regarding “IP, VPN, machine, or cheating” but are still able to launch the game, you are likely being removed from matches due to previously detected cheating behavior originating from this IP address.
This temporary IP kick will expire in 7 days from when cheating was first detected.
BrokenArcana
Player Support
http://epicgames.com

EERSTE BERICHT Original message
IamBartjuuh wrote:
Hello EpicGames,
I really want to play fortnite.
I jump out of the bus and than i get kicked for:
"You were removed from the match due to internet lag, your IP or machine, VPN usage, or for cheating. We recommend not utilizing VPN or proxy services while attempting to play fortnite" can you please help me out to fix this.
It is really frustating.

Ik heb dit vermoede van dat mijn ip geblacklist komt mede door dit:
https://imgur.com/a/esEBl
In een vorig topic heeft iemand gezegt:
En anders wordt het gewoon wachten tot je IP van de blacklist af is. Dat risico neem je als je cheat.
Hoe lang kan dit duren???

Groetjes,
De niet zo slimme Bart die er spijt van heeft dat hij gecheat heeft.

[ Voor 47% gewijzigd door IamBartjuuh op 18-12-2017 17:27 ]

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit is wel een hele lap tekst. Begin eens met het alleen de relevante stukken van de mailconversatie in je post te gooien zodat het daadwerkelijk leesbaar is :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• IamBartjuuh
spone schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:19:
Dit is wel een hele lap tekst. Begin eens met het alleen de relevante stukken van de mailconversatie in je post te gooien zodat het daadwerkelijk leesbaar is :)
Ik heb er doorheen gekeken en verwijderd wat onnodig was, zo beter? :P

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
IP kicks for any reason are not issued unless they are rightfully warranted.
Oftewel je hebt gecheat en als gevolg daarvan ben je nu niet welkom... Volgende keer betere keuzes maken en hopen dat je dan wel weer mee mag doen, voor nu is daar niets aan te doen.
Overigens is je vorige topic hierover gesloten, deze keer geef je ook niet enige informatie...

Voor games is de bandbreedte (500/500) trouwens niet belangrijk, zolang het 1Mb/s of meer is boeit het niet en gaat het alleen om de ping (latency), als die te hoog is kan je nog zoveel bandbreedte hebben maar is het gewoon een trage verbinding, doe een speedtest om dit te checken.

Verder dus gewoon wachten en hopen dat de uitgever je unbanned en anders een andere game pakken en niet meer cheaten...

Fixing things to the breaking point...

• IamBartjuuh
RGAT schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:28:
[...]

Oftewel je hebt gecheat en als gevolg daarvan ben je nu niet welkom... Volgende keer betere keuzes maken en hopen dat je dan wel weer mee mag doen, voor nu is daar niets aan te doen.
Overigens is je vorige topic hierover gesloten, deze keer geef je ook niet enige informatie...

Voor games is de bandbreedte (500/500) trouwens niet belangrijk, zolang het 1Mb/s of meer is boeit het niet en gaat het alleen om de ping (latency), als die te hoog is kan je nog zoveel bandbreedte hebben maar is het gewoon een trage verbinding, doe een speedtest om dit te checken.

Verder dus gewoon wachten en hopen dat de uitgever je unbanned en anders een andere game pakken en niet meer cheaten...
Hoe lang kan het duren voor dat je van zo'n zwartelijst af bent?
Ik snap dat het topic daarom gesloten is :-(

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 14:57

basdej

OutSystems Consultant

Bart Atgier schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:30:
[...]

Hoe lang kan het duren voor dat je van zo'n zwartelijst af bent?
Ik snap dat het topic daarom gesloten is :-(
Ligt aan de dienst. Meestal zijn ze levenslang.

Boontje komt om zijn loontje 8)7

Hoi.

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:19
Je kan een vpn gebruiken .. maar ik zie al dat je daar ook al snel niet welkom mee bent maar er zijn wel vpns die ze niet detecteren

• RGAT
  • Niet online
boyette schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:32:
Je kan een vpn gebruiken .. maar ik zie al dat je daar ook al snel niet welkom mee bent maar we zijn wel vpns die ze niet detecteren
Omzeilen van beveiliging en het bespreken daarvan mag dus niet hier, helemaal niet als de beveiliging volledig terecht is ;)
TS: gewoon wachten en hopen dat ze je ooit weer erin laten, veel uitgevers doen dat nooit gelukkig.
H1Z1 had ooit een actie waar een public apology je ban kon verwijderen maar ook dat is gelukkig afgelopen.

[ Voor 21% gewijzigd door RGAT op 18-12-2017 17:33 ]

• IamBartjuuh
basdej schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:31:
[...]

Ligt aan de dienst. Meestal zijn ze levenslang.

Boontje komt om zijn loontje 8)7
Maar ik wist dit niet voordat ik aan het cheaten begon.
Anders had ik het nooit gedaan!

• RGAT
  • Niet online
Bart Atgier schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:33:
[...]

Niet cheaten omdat je anders gebanned wordt, ipv niet cheaten omdat je daarmee het spel voor anderen verziekt, dit is waarom die bans permanent zijn...

Edit: Ah op twee verschillende providers gebanned, dan is het waarschijnlijk een gameban en die zijn vrijwel altijd permanent, oftewel de game kan je weggooien :)

[ Voor 18% gewijzigd door RGAT op 18-12-2017 17:40 ]

• IamBartjuuh
RGAT schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:34:
[...]

Niet cheaten omdat je anders gebanned wordt, ipv niet cheaten omdat je daarmee het spel voor anderen verziekt, dit is waarom die bans permanent zijn...
Ik zal het niet meer doen _/-\o_

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 20:28
[...]

Jij hebt de voorwaarden toch gelezen en geaccepteerd? Daar staat keurig in dat ze het recht hebben om hiertegen op te treden.

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 14:57

basdej

OutSystems Consultant

[...]

Cheaten betekent letterlijk Vals spelen. Denk je dat daar echt nooit conclusies aan verbonden zitten?

Wees blij dat je niet VAC banned bent. Dat is ook levenslang en voor een hele sloot games die niet meer bruikbaar zijn.

Hoi.

• IamBartjuuh
Cave_Boy schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:36:
[...]

Jij hebt de voorwaarden toch gelezen en geaccepteerd? Daar staat keurig in dat ze het recht hebben om hiertegen op te treden.
Ik wist niet eens dat er een IP blacklist bestond

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Neem contact op met de uitgever, bied je excuses aan. En hopelijk wordt je unbanned.
Aan een nieuw IP gaat je ISP echt niet zomaar beginnen, misschien als je je abonnement opzegt en opnieuw aanvraagt. Maar dat is wel een hoop gedoe voor enkel een spelletje :P

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-11 14:30
Ik zeg opgeruimd staat netjes, cheaters verpesten online games dus minder = beter.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]

Dat lijkt me (redelijkerwijs) niet geheel de waarheid. Tenminste, al jarenlang worden games (zowel single-player als multi) door meerdere publishers beschermd om te voorkomen dat de spelers niet goed met de spullen omgaan. Nog even afgezien van de definitie "cheaten"; ook mods, die in sommige gevallen niet eens de originele files modificeren, zijn regelmatig nieuwswaardig omdat de eigenaar/publisher van de game die eenvoudigweg niet wil.

Uit mijn hoofd heb je ook een EULA gekregen bij het installeren van een spel en is op de forums van bijna elke gamepublisher te vinden of & eventueel hoe er gekeken wordt naar het gedrag van spelers en of ze wel eerlijk aan hun punten/credits komen. Voor FortNite wordt BattlEye gebruikt en daar maken tientallen andere games ook gebruik van, al dan niet in een "afgeslankte" versie server-side.

De test lijkt me simpel: je hebt 2 ISP's en dus 2 IP-adressen. Ben je op allebei gebanned? Dan heb je waarschijnlijk zelfs een "game-ban" te pakken op basis van bepaalde file-hashes.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• IamBartjuuh
AW_Bos schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:37:
Neem contact op met de uitgever, bied je excuses aan. En hopelijk wordt je unbanned.
Aan een nieuw IP gaat je ISP echt niet zomaar beginnen, misschien als je je abonnement opzegt en opnieuw aanvraagt. Maar dat is wel een hoop gedoe voor enkel een spelletje :P
De uitgever van GTA V?
Abbonement opzeggen voor mijn Provider?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
offtopic:
Oef, het heiligboontjesveld is wel weer geoogst, hier. :D

Anyway, ik denk niet dat je IP geblacklist is maar dat je account geblacklist is. Je zult misschien een nieuw account met een nieuwe licentie kunnen gebruiken. Zo werkt dat bij Steam in ieder geval zo.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• AW_Bos

AW_Bos

EPicgames is diegene die de ban gezet heeft. Dus hun moet je benaderen.
En met ISP bedoel ik je provider. Maar het gaat wel heel erg ver :P

• IamBartjuuh
MAX3400 schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:38:
[...]

Dat lijkt me (redelijkerwijs) niet geheel de waarheid. Tenminste, al jarenlang worden games (zowel single-player als multi) door meerdere publishers beschermd om te voorkomen dat de spelers niet goed met de spullen omgaan. Nog even afgezien van de definitie "cheaten"; ook mods, die in sommige gevallen niet eens de originele files modificeren, zijn regelmatig nieuwswaardig omdat de eigenaar/publisher van de game die eenvoudigweg niet wil.

Uit mijn hoofd heb je ook een EULA gekregen bij het installeren van een spel en is op de forums van bijna elke gamepublisher te vinden of & eventueel hoe er gekeken wordt naar het gedrag van spelers en of ze wel eerlijk aan hun punten/credits komen. Voor FortNite wordt BattlEye gebruikt en daar maken tientallen andere games ook gebruik van, al dan niet in een "afgeslankte" versie server-side.

De test lijkt me simpel: je hebt 2 ISP's en dus 2 IP-adressen. Ben je op allebei gebanned? Dan heb je waarschijnlijk zelfs een "game-ban" te pakken op basis van bepaalde file-hashes.
Allen IPs op mijn laptop en PC doen het niet op alle accounts

• RGAT
  • Niet online
Room42 schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:40:
offtopic:
Oef, het heiligboontjesveld is wel weer geoogst, hier. :D

Anyway, ik denk niet dat je IP geblacklist is maar dat je account geblacklist is. Je zult misschien een nieuw account met een nieuwe licentie kunnen gebruiken. Zo werkt dat bij Steam in ieder geval zo.
offtopic:
Tegenwoordig ben je een heilig boontje als je niet cheat en het spel gewoon normaal speelt?...

Met Steam is het nog wel leuk als je accounts koppelt met de mobile authenticator, dan kan een VAC of CSGO overwatch ban ook op de andere accounts over gaan :)

• IamBartjuuh
AW_Bos schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:40:
En met ISP bedoel ik je provider. Maar het gaat wel heel erg ver :P
Ja klopt O+

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bart Atgier schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:40:
[...]

Allen IPs op mijn laptop en PC doen het niet op alle accounts
Je begrijpt je eigen topicstart niet? "IP blacklisted" gaat over je WAN-IP; niet over je LAN-IP. Of het kan zijn dat je je verkeerd uitdrukt en ik je dus verkeerd begrijp maar doe nou eens onderzoek naar wat je daadwerkelijk vraagt hier en hoe een "ban-systeem" werkt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RGAT
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:42:
[...]

Je begrijpt je eigen topicstart niet? "IP blacklisted" gaat over je WAN-IP; niet over je LAN-IP. Of het kan zijn dat je je verkeerd uitdrukt en ik je dus verkeerd begrijp maar doe nou eens onderzoek naar wat je daadwerkelijk vraagt hier en hoe een "ban-systeem" werkt.
Volgende post zal gaan over een MAC adres ban :+

• AW_Bos

AW_Bos

This temporary IP kick will expire in 7 days from when cheating was first detected.
Vanaf kerst ben je weer welkom, maak ik uit de correspondentie op.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RGAT schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:41:
offtopic:
Tegenwoordig ben je een heilig boontje als je niet cheat en het spel gewoon normaal speelt?...
offtopic:
Ook, zeker als je wel eens gecheat hebt, maar ik doel ook op iedereen die naar de EULA wijst. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• IamBartjuuh
AW_Bos schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:43:
[...]

Vanaf kerst ben je weer welkom, maak ik uit de correspondentie op.
Maar dit geval speelt al langer dan 1,5 maanden

• RGAT
  • Niet online
Room42 schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:44:
[...]

offtopic:
Ook, zeker als je wel eens gecheat hebt, maar ik doel ook op iedereen die naar de EULA wijst. :)
offtopic:
Fair enough die leest niemand, maar iedereen weet dat cheaten een ban betekent

• AW_Bos

AW_Bos

Bart Atgier schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:44:
[...]

Maar dit geval speelt al langer dan 1,5 maanden
Vraag ze dan eens wat voor ban je nou precies hebt.

• IamBartjuuh
RGAT schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:41:
[...]

offtopic:

Met Steam is het nog wel leuk als je accounts koppelt met de mobile authenticator, dan kan een VAC of CSGO overwatch ban ook op de andere accounts over gaan :)
Met Fortnite weet ik niet hoe je gebruik maakt van Steam omdat het een gratis spel is download je het gewoon vanaf epicgames.com.

• IamBartjuuh
AW_Bos schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:45:
[...]

Vraag ze dan eens wat voor ban je nou precies hebt.
:P :P :P :P Zover had ik nog niet gedacht

• RGAT
  • Niet online
Bart Atgier schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:46:
[...]

Met Fortnite weet ik niet hoe je gebruik maakt van Steam omdat het een gratis spel is download je het gewoon vanaf epicgames.com.
Was ook een reactie op hoe andere uitgevers het kunnen aanpakken ;)
Anyway vraag de uitgever waar je voor gebanned bent en hoe lang.

• IamBartjuuh
RGAT schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:47:
[...]

Was ook een reactie op hoe andere uitgevers het kunnen aanpakken ;)
Anyway vraag de uitgever waar je voor gebanned bent en hoe lang.
Ok zal ik doen.

• PerfectPC
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 16:54
als je niets toe te voegen hebt, zeg dan niets..

[ Voor 69% gewijzigd door Equator op 18-12-2017 20:37 ]

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

@PerfectPC Wel een IP ban })

[ Voor 28% gewijzigd door aReaRe op 18-12-2017 17:52 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Ik denk dat jou enige optie is om van internet provider te veranderen anders kom je niet ver..

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Moet je daar bij je nieuwe ISP niet opnieuw gaan cheaten O-)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:16
In je screenshot van whatismyip staat in groot rood vlak 'blacklisted' (best lief trouwens dat je je IP adres blacked, maar het vervolgens in de volgende regel nog gewoon laat staan O+ ). Best kans dus dat je IP ergens op een of meerdere IP blacklists op internet terecht is gekomen. Als een game dergelijke blacklists gebruikt, heb je dus helemaal niets te maken met de game uitgever maar moet je zien dat je van die specifieke blacklists afkomt.

Zoek op "IP blacklist check" en volg de instructies. Misschien dat je daarmee nog wel ergens komt.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 20:28
Bart Atgier schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:37:
[...]

Dat type ik ook niet. Ik type dat jij de algemene voorwaarden hebt gelezen en geaccepteerd. In die voorwaarden staat namelijk keurig dat ze indien hun willen ook iets hiertegen kunnen doen.

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:19
Bart Atgier schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:37:
[...]

Ja.. Maar je weet toch wel dat het verwerpelijk is om te cheaten..
Andere spelers die wel eerlijk spelen kunnen niet winnen vanwege jouw gedrag..
Wat vind je daar eigenlijk van?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-11 13:28

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, wie zijn billen brand , moet op de blaren zitten..
Je externe IP adres is gebanned, die zal je moeten laten unbannen.

Tips om onder de ban vandaan te komen, die gaan we hier niet bespreken.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:16

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zoals ook in je vorige topic gezegd is, is het bespreken van omzeilen van de beveiliging niet toegestaan.

Om ook bij dit topic verdere reacties te voorkomen gaat ook hier een slotje op.

Neem even contact op met de partij die je geblokkeerd heeft, wellicht kunnen die nog iets voor je betekenen.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 18-12-2017 20:38 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.