Ik heb de LG49UH6107 besteld omdat deze hier op tweakers stond aangeduid als 100Hz tv, maar tot mijn verbazing is dit vandaag ineens veranderd naar 60Hz. Op de site van LG staat dat het wel 100Hz is, maar op displayspecifications staat weer 60Hz. Wie weet wat de beeldverversing daadwerkelijk is?
Als het op de LG site als 100Hz staat, dan zal het wel 100Hz zijn?
Vraag het anders de verkoper?
Dit is een Tsjechisch model, dus denk niet dat er heel veel mensen zijn die er 1 hebben hier.
Vraag het anders de verkoper?
Dit is een Tsjechisch model, dus denk niet dat er heel veel mensen zijn die er 1 hebben hier.
Nevermind... te snel er word wel PMI aangeduid lijkt mij niet hetzelfde als echte Hz en meer een image verbeteraar.
[ Voor 75% gewijzigd door jimmya3 op 18-12-2017 16:18 ]
Hier staat 100Hz: http://www.lg.com/cz/televizory/lg-49UH6107
En hier staat 60Hz: https://www.displayspecifications.com/en/model/153f51d (zie other model alias)
En op Tweakers (wat ik vertrouwde) stond dus eerst ook 100Hz maar sinds vandaag 60Hz...
En hier staat 60Hz: https://www.displayspecifications.com/en/model/153f51d (zie other model alias)
En op Tweakers (wat ik vertrouwde) stond dus eerst ook 100Hz maar sinds vandaag 60Hz...
Mwah, TV kopen met de gedachte 100hz wat stiekem nu 60hz lijkt te zijn, zou ik me wel druk over makenlennox-06 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:07:
wordt op buitenlandse sites met 100hz geadverteerd, zou me niet druk om maken.
Zie wel veel buitenlandse sites PMI 1200 (100hz) hebben staan, alsof het allemaal 1 op 1 van elkaar is overgenomen, maar kan nergens vinden waar de relatie van PMI en 100hz vandaan komt.
Sidenote, ik had al vaker gezien dat bepaalde specs in PW niet zo accuraat zijn en het lang niet altijd zo makkelijk meer is te achterhalen wat nu precies de specs zijn (of bewust door de fabrikant 'mooi' gemaakt zijn).
[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 18-12-2017 16:16 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voordat je daar iets besteld zou ik de reviews voor die winkel even doorlezen als ik jou was: https://tweakers.net/shop...ict-b-punt-v/shopreviews/Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:04:
De verkoper is Max-ICT, nemen de telefoon niet op en reageren niet op de chat.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Die wijziging heb je aan Dimens in "Heeft 100Hz nog zin bij kleinere schermen (40"/43")?" te danken.
Heb ik gedaan, en een lange levertijd vind ik op zich geen reden om niet te bestellen.LordSinclair schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:16:
[...]
Voordat je daar iets besteld zou ik de reviews voor die winkel even doorlezen als ik jou was: https://tweakers.net/shop...ict-b-punt-v/shopreviews/
En op de site van LG staat wel weer 100Hz....zo verwarrend dit...hcQd schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:16:
Die wijziging heb je aan Dimens in "Heeft 100Hz nog zin bij kleinere schermen (40"/43")?" te danken.

Ik zou gewoon lekker van de LG site uitgaan in dat geval. En anders is het heel simpel, mocht het niet zo zijn, dan kan het ding altijd terug onder de WKOA.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:19:
[...]
En op de site van LG staat wel weer 100Hz....zo verwarrend dit...
Geen dank!hcQd schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:16:
Goed moment om de koop te herroepen. Deze televisie, en zeker bij deze webwinkel, zou je niet moeten willen hebben.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:04:
De verkoper is Max-ICT, nemen de telefoon niet op en reageren niet op de chat.
Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch
Hij zou de 27e bezorgd worden, heb al een creditnota aangevraagd. Weet jij wat de goedkoopste 49inch 4k 100Hz tv is op dit moment?Dimens schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:23:
[...]
Geen dank!
[...]
Goed moment om de koop te herroepen. Deze televisie, en zeker bij deze webwinkel, zou je niet moeten willen hebben.
Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch
De Tweakers Pricewatch geeft de pricewatch: Philips 49PUS6561 Zilver aan. Maar als je de review van Tweakers leest, moet je je afvragen of je die wel moet willen hebben.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:26:
[...]
Hij zou de 27e bezorgd worden, heb al een creditnota aangevraagd. Weet jij wat de goedkoopste 49inch 4k 100Hz tv is op dit moment?
Die zag ik ook al, maar ik wil liever geen Chinees.Dimens schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:18:
[...]
De Tweakers Pricewatch geeft de pricewatch: Philips 49PUS6561 Zilver aan. Maar als je de review van Tweakers leest, moet je je afvragen of je die wel moet willen hebben.
Net of dat Koreaans zo goed is, de LG (LCD) tv's (in het budget segment) zijn niet veel beter.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:27:
[...]
Die zag ik ook al, maar ik wil liever geen Chinees.
Ik kan natuurlijk niet in iemand anders zijn of haar portemonnee kijken maar na alle waarschijnlijkheid ga je jouw nieuwe tv minimaal 4 a 5 jaar gebruiken. Dan kun je beter wat meer investeren en heb je meer plezier van je aankoop.
Wat je ook kunt doen is wachten tot het voorjaar van 2018, dan hebben alle fabrikanten hun nieuwe line-up aangekondigd/ uitgebracht en zakken de prijzen van 2017 modellen vaak met tientallen procenten.
Liever Koreaans dan Chinees. Ik wacht tot de BTW weg ermee actie van de mediamarkt eind januari.Freshouttheoven schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:15:
[...]
Net of dat Koreaans zo goed is, de LG (LCD) tv's (in het budget segment) zijn niet veel beter.
Ik kan natuurlijk niet in iemand anders zijn of haar portemonnee kijken maar na alle waarschijnlijkheid ga je jouw nieuwe tv minimaal 4 a 5 jaar gebruiken. Dan kun je beter wat meer investeren en heb je meer plezier van je aankoop.
Wat je ook kunt doen is wachten tot het voorjaar van 2018, dan hebben alle fabrikanten hun nieuwe line-up aangekondigd/ uitgebracht en zakken de prijzen van 2017 modellen vaak met tientallen procenten.
Je eerste vraag was een topipc waard, maar met bovenstaande quote wordt het een aankoopadvies en die mogen in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Alleen vragen naar de goedkoopste 49" 4K TV is niet de manier hoe GoT werkt, we vragen een vorm van eigen inzet. Ik stel voor dat je een topic opent in Consumentenelektronica Aankoopadvies als je een short list hebt.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:26:
[...]
Weet jij wat de goedkoopste 49inch 4k 100Hz tv is op dit moment?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.