Beeld valt weg - Samsung UE55F6800

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudje88
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 11:54
Ik heb sinds 3,5 jaar een Samsung UE55F6800 tv. Nu heb ik sinds gister dat mijn TV na ongeveer 10 minuten enkele seconde artifacts/strepen geeft en vervolgens geen beeld meer geeft (geluid loopt even door).

Als ik deze uitzet en direct weer aan blijf ik hetzelfde probleem houden. Wacht ik 10-15 minuten en zet ik hem dan aan doet deze het weer perfect voor ongeveer 10 minuten.

Wat kan dit zijn? Beetje zonde om deze TV enkel nog te kunnen gebruiken als schilderijlijst of afdak :|

Beste antwoord (via Ruudje88 op 19-12-2017 09:40)

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Tenzij je denkt/weet dat het defect door eigen toedoen is ontstaan: niet openen.

Neem contact op met de verkoper - niet de fabrikant - en eis vervang of herstel volgens Artikel 7:21 lid 1 BW van de televisie. Een dergelijk toestel dient langer mee te gaan dan een 3,5 jaar.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Het kunnen een paar slechte condensators zijn op de voedingsprint ? Schroef de TV eens open en kijk eens of er condensators bol staan of als je kunt, meet deze eens door of ze nog goed zijn .

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Tenzij je denkt/weet dat het defect door eigen toedoen is ontstaan: niet openen.

Neem contact op met de verkoper - niet de fabrikant - en eis vervang of herstel volgens Artikel 7:21 lid 1 BW van de televisie. Een dergelijk toestel dient langer mee te gaan dan een 3,5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudje88
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 11:54
Op 22 augustus jl. is Bestekeus B.V. in staat van faillissement verklaard met benoeming van mw. mr. S. Winkels-Koerselman van Turnaround Advocaten te Best tot curator
Hmm wordt lastig |:( Even kijken wat de verzekering nog kan doen, ben namelijk recentelijk verhuisd en kan dit misschien in de categorie verhuis schade onderbrengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Ruudje88 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:08:
[...]

Hmm wordt lastig |:( Even kijken wat de verzekering nog kan doen, ben namelijk recentelijk verhuisd en kan dit misschien in de categorie verhuis schade onderbrengen ;)
Neem eerst even contact op met de curator en vraag of hij/zij iets voor je kan betekenen met betrekking tot garantie of dat het mogelijk is de contactgegevens van de bovenstaande schakel (groothandel/importeur/etc) te ontvangen, waar je mogelijk met non-conformiteit kunt aankloppen.