PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Ha Niels, De PDG / PDA heeft, imho, weinig om het lijf. Er wordt vooral 'gereflecteerd' op je lessen.... Wat je eventueel ook zou kunnen doen is de docentenopleiding ICT bij Windesheim. Duurt iets langer, maar dan loop je de kans dat je er nog iets van opsteekt... Maar mijn tip is vooral, praat met collega's die de PDG/PDA opleiding op dit moment volgen!
Aanvulling hierop: volgens mij leidt een PDG / PDA traject op voor een bevoegdheid in het MBO, voor alle vakken, je mag in alle(?) vakken lesgeven, maar alleen in het mbo. Tweedegraads opleiding bij Windesheim leidt je op tot tweedegraads docent informatica, je bent bevoegd om in het MBO les te geven maar ook om lessen informatica in het middelbaar of speciaal onderwijs te geven.
Aanvulling hierop: volgens mij leidt een PDG / PDA traject op voor een bevoegdheid in het MBO, voor alle vakken, je mag in alle(?) vakken lesgeven, maar alleen in het mbo. Tweedegraads opleiding bij Windesheim leidt je op tot tweedegraads docent informatica, je bent bevoegd om in het MBO les te geven maar ook om lessen informatica in het middelbaar of speciaal onderwijs te geven.
[ Voor 35% gewijzigd door Bernard0343 op 20-12-2017 13:19 . Reden: Aanvulling ]
No AI tools were used in writing this post. It's a product of human stupidity.