SVCD probleem met Hiteker DVD-speler

Pagina: 1
Acties:

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:25

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
Als ik SVCD's afspeel op mijn Hiteker BI-600-E lopen audio en video ongelijk, sterker nog naarmate de film vordert, lopen video en geluid verder uiteen. Dit heb ik al met verschillende films gehad, ook heb ik de dvdspeler al met een scartkabel aangesloten in plaats van svideo / tulp audio.

Weet iemand iets?

Verwijderd

Ha da's een leuke optie om verschillende kabels te nemen !!

Geweldig, zal een kabel sneller zijn dan
de andere !!???

Kijk ff of er een PBC functie opzit en zet die eens uit. Beetje tweaken met dit soort
instellingen.

Anders zelf een SVCD bouwen op je PC en kijken of hij op je PC in sync blijft en op je DVD player niet.

Kan je tenminste zeggen waar het porbleem, naar allewaarschiujnlijkheid zit.

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Ter info.... :)

Bij mij draaien die SVCD's prima op m'n Hiteker. :7

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Verwijderd

Hoe weet @ nou welke SVCD's er gebruikt zijn. ?? Mis ik iets ofzo ??

|:(

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
Ik heb het probleem gehad met 5 verschillende SVCD's die alle 5 perfect op mijn pc draaiden. Heb hem inmiddels al teruggestuurd naar de fabrikant.

En over die opmerking van die kabels, ik probeer gewoon alle mogelijkheden die ik kan bedenken en ook al is het onmogelijk dat er vertraging inzit, je weet het maar nooit met die goedkope rommel ;)

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
Op donderdag 12 juli 2001 17:00 schreef Klaas_Baas het volgende:
Hoe weet @ nou welke SVCD's er gebruikt zijn. ?? Mis ik iets ofzo ??

|:(
Hij bedoelt svcdz in het algemeen vermoed ik, dus dan zal het wel aan mijn playertje liggen, moet GVD wel 3 a 4 weken wachten voor ik hem terug heb :(

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig |:( .

En door tijdgebrek kon ik er toen niet meer van maken. :7

Ik bedoelde uiteraart Svcd's in het algemeen.
:Y)

Máár voor alle duidelijkheid: hij speelt ook de Svcd's af die ik zelf gebakken en geknutseld heb. (8>

Alleen het vooruit en terugspoelen met beeld wil niet zoals het moet. ;(
Maar dat is dus alleen bij zelfbaksels..

En daar zijn ook wel weer foefjes voor,maar dat is zonde van m'n tijd en energie.

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-02 18:15

Metzie

Nyaano !

Ik heb een probleem met mij hiteker + dvd's.
Mij hiteker zoomt een beetje in op het beeld lijkt het, waardoor er aan de onderkant wat beeld wegvalt. Ik heb nu een svcd waar de ondertitels wat laag zitten, en die vallen naardoor van het beeld af. Zijn er mensen die ook dit probleem hebben?

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:22

miekol

erm

toen bij die BoB svcd's stond in de nfo dat ze NTSC waren en dat je ut best je DVD speler eerst op NTSC kon zetten omdat anders audio/video nie sync liepen als je ging spoelen, misschien is dit net zoiets?
Pagina: 1