Fysieke stoelenwinkels

Pagina: 1
Acties:
  • 498 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesaucychef
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 16:04
Hoi allemaal,

Om te weten of een stoel echt lekker zit, zul je er op moeten zitten. Daarom ben ik op zoek naar fysieke stoelenwinkels waar je kunt testen hoe iets zit (vooral DXRacer en Maxnomic lees ik veel positiviteit over). Wat mij betreft in de randstad, maar alles mag (NL/VL/grensgebieden) voor als er nog eens iemand anders bij dit topic land :)

[ Voor 9% gewijzigd door thesaucychef op 18-12-2017 07:39 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:16

-tom-562

Oliesjeik

En wat heb je zelf al gevonden?
Overigens zou ik voor een fatsoenlijke bureaustoel gaan (tenzij je 14 jaar bent) i.p.v. zo'n DXracer

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:58
Of kijk eens naar gebruikte kantoorstoelen. Er zijn verschillende stoelen/meubilair opkopers die adverteren op marktplaats waar je naar hartenlust kunt proef-zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

DukeBox

loves wheat smoothies

Eens met @-tom-562, begin anders eens bij de IKEA, en dan het hogere segment. Vermijd hoe dan ook de 'kwaliteit' van de leenbakker/kwantum indien je er dagelijks op zit.
Vergeet niet dat een ergonomische (!) stoel voor jou heel persoonlijk kan zijn. Als je nu nog jong bent kan je er veel baat bij hebben in je latere leven.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dit is wel heel karig voor een topic. Google is je vriend, het is weinig nuttig om hier een lijst van winkels op te gaan sommen.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Dit topic is gesloten.